На широку ногу. Володимир Путін грошей на передвиборну кампанію не пошкодував. Лише на ролики у світовій мережі він витратив приблизно $2 млн., підрахувала газета "Ведомости".

Дивіться також: Путін всюди. Або як працюють піарники ВВП

Вибори у Росії: Путін робить ставку на секс

Янукович став героєм агітаційного мультика про Путіна

За своїм масштабом інтернет-кампанію Путіна можна порівняти з акціями найбільших російських рекламодавців першої п'ятірки, на кшталт "Мегафона", зазначають експерти. За прайс-листом "Яндекса", кожен кандидат у президенти може купити один спеціальний "політичний" рекламний пакет. У його рамках кандидат отримує 318 мільйонів банерних показів на головній сторінці пошуковика, та у розділах "Пошта" і "Новини". Коштує таке задоволення 15 мільйонів рублів. Представник "Яндекса" підтвердив, що штаб Путіна придбав такий пакет. У Mail.ru Group повідомили, що працюють із кандидатами на звичайних комерційних умовах, однак розкрити обсяги і вартість реклами для Путіна, відмовилися. Вибори президента відбудуться 4 березня. Суперники Путіна - Володимир Жириновський, Михайло Прохоров, Геннадій Зюганов і Сергій Миронов.

Теги: россия выборы реклама путин интернет
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1407