Ціль кожного бізнесу – мати постійних клієнтів і бути впізнаваним. Як це зробити? Відшукати найбільш дієвий інструмент для привернення уваги потенційного замовника.

Без додаткових каналів комунікації жоден вебсайт сам по собі не здатний привести потік клієнтів чи шалені продажі. Саме тому бізнеси звертаються до реклами.

Основними каналами онлайн-просування на сьогодні є такі:

  • SEO – оптимізація сайту з метою показу його сторінок у видачі пошукових систем у відповідь на запити користувачів. Цей канал приносить результати повільно, але за умови правильного підходу вони є стійкими і довгостроковими;
  • контекстна реклама – дозволяє показувати користувачу платні оголошення за певними запитами в пошуковій видачі. Плата стягується лише за кількість переходів за оголошенням. На відміну від SEO, цей канал дозволяє отримати трафік швидко, проте він втратиться, якщо перестати платити за рекламу;
  • SMM – активне ведення сторінок соціальних мереж: регулярна комунікація з аудиторією через дописи, відео та історії, проведення розіграшів та акцій, реклама у лідерів думок тощо;
  • таргетована реклама – реклама у соціальних мережах, яка налаштовується під певні характеристики цільової аудиторії: інтереси, вік, геолокацію, стать тощо;
  • email-маркетинг – розсилка електронних листів для залучення нових клієнтів і утримання постійних. За допомогою цього каналу можна розповісти про ваші новини, залучити до активності на сайті (залишити відгук, коментар), поділитися експертним контентом (статтями, оглядами), запросити на розпродаж;
  • месенджер-маркетинг – використання Viber, Telegram або інших месенджерів для спілкування з клієнтами. Це свого роду аналог email-маркетингу: за їх допомогою можна сповіщати клієнтів про новинки, обробляти замовлення та інформувати про акції, а в Telegram – ще й створити канал бренду або чат-бот, де можна ділитися контентом і розміщувати посилання на сайт, генеруючи трафік;
  • контент-маркетинг – експертні статті, гайди, чек-листи або інфографіка – всі ці корисні й унікальні матеріали можуть значно підвищити впізнаваність, експертність бізнесу та лояльність клієнтів, а також позитивно вплинути на SEO;
  • просування через ЗМІ – публікації в друкованих та цифрових медіа, згадки в телепередачах, реклама на телеканалах збільшують охоплення цільової аудиторії та приносять трафік у довгостроковій перспективі.

Чи варто залучати кожен із перелічених каналів до просування свого проєкту? З’ясовуємо це з власниками та менеджерами українських компаній.

Антон Очеретянко, онлайн-магазин екотоварів Ecogrizzly

У своїй роботі ми застосовуємо чимало каналів просування: SMM, таргет, SEO, email-розсилки, контент-маркетинг. Але на нинішньому етапі розвитку нашого магазину ми прийшли до того, що найбільш ефективною для нас є контекстна реклама Google Ads, а саме товарні оголошення. Продажі у нас здебільшого здійснюються через сайт, а цей формат дозволяє показати наші товари користувачам Google прямо у пошуковій видачі – це чудово залучає потенційних клієнтів. Наразі це саме той канал, у якому ми впевнені на всі 100.

Наталія Міллер, стоматологічна клініка Dr.Miller

Оскільки наш бізнес – це фізична точка з конкретною адресою, ми просуваємо нашу локацію через сервіс Google My Business і рекламу в Google Maps: прагнемо до того, щоб потенційний клієнт обов’язково бачив нашу адресу і сайт, коли прописує в пошуковій системі «стоматологічна клініка Вінниця». На більш довгострокову перспективу звертаємося до SEO-просування, щоб вивести сайт на перші позиції в Google. Для контекстної реклами ми запускаємо лендинги наших послуг: як показала практика, це ефективніше, ніж спрямовувати людей на основний сайт. Також ведемо соцмережі – Facebook та Instagram.

Катерина Ільченко, нейромаркетингове агентство Neuro-Knowledge

Специфіка нашого бізнесу досить вузька, у нас мало конкурентів в Україні, тому агентству відносно нескладно очолювати пошукові видачі. Щоб закріпитися на високих позиціях, ми звертаємося до SEO. Регулярно пишемо PR-статті на сторонні сайти та ведемо власний блог: це дозволяє знаходити нових клієнтів. Окрім цього, у мене беруть інтерв’ю ЗМІ, нас згадують на бізнес-конференціях, що також є додатковою рекламою.

Наталія Зеленько, рекламне агентство Delta Design

Наша команда більше 14 років працює з агросервісом, що допомогло нам набрати значну клієнтську базу. Ми розраховуємо на тривале співробітництво з клієнтами, тому нам більш цікавий не швидкий, а довгостроковий результат. Саме з цієї причини для просування сайту залучаємо SEO, щоб з’являтися в пошуковій видачі для нових замовників. Також ми ведемо експертний блог на сайті та соціальні мережі, щоб бути впізнаваними.

Олег Шустик, автосервіс Dzigora Complex

Основні канали просування нашої СТО – це SEO та Google Карти. Окрім цього, наш бізнес дуже прив’язаний до сезонності, тому в пікові періоди ми вмикаємо контекстну рекламу: навесні та восени – на шиномонтаж, влітку – на заправку кондиціонерів тощо. У нас також є кафе на території сервісу, яке ми просуваємо переважно через SMM.

Отже, про ефективність певного каналу просування виключно для вашого бізнесу можна дізнатися тільки після тривалих тестів. Спробуйте обрати декілька варіантів реклами та випробуйте їх комплексно – так ви зрозумієте, що працює добре, а що – гірше. Правильно обраний метод просування неодмінно підвищить впізнаваність вашої компанії та зміцнить її позиції на ринку. Головне – терпіння. Успіхів!

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Просмотров: 91