Думаєте у моделі солодке життя та мільйонні контракти? А ось і ні. Такого успіху досягають одиниці. Як і в будь-якому бізнесі тут визначальну роль відіграють удача та наполегливість. Як підкорити подіум - далі у нашому сюжеті.

Ледь не кожна маленька дівчинка мріє про кар'єру моделі. З віком у більшості це бажання зникає, а дехто починає діяти. Одна з наймолодших манекенниць Українського Тижня Моди Марина Чаніна. Їй всього 14, а вона вже запевняє: така робота їй до вподоби і про іншу кар'єру поки не думала.

Журналіст: Вы готовы на все?

Мария Чанина, модель: Да.

Журналіст: Почему?

Мария Чанина, модель: Это моя профессия.

Шукають моделей скаути - спеціальні агенти модельної контори.

Мария Чанина, модель: "Меня просто нашли на улице. Девушка сфотографировала и потом отослала в агентство. Я им понравилась"

Середня вартість одного виходу на подіум - 300 - 400 гривень. Модель отримає з цього 200-300.

Марія Манюк, директор модельного агентства: "Этот бизнес с самого нечала не дает какие-то финансы".

Все ж, бізнес таки вигідний. Та будувати його доволі складно.

Читайте також: Андре Тан: Зачем продавать одежду в Европе? На Фобур Сант—Онорэ магазины обанкротились

Марія Манюк, директор модельного агентства: "Бизнес вести сложно, связано это с тем, что бизнес в 50-60-70 процентов - наличный. очень сложно клиентов заставить платить налоги".

Для більшості дівчат подіум - основне місце заробітку. Вони ладні терпіти незручне взуття, шалений креатив дизайнерів та стресовий темп, задля слави та допуску у модні тусівки. І лише коли не вдається - шукають іншу роботу.

Дивіться також фоторепортажі UBR: UFW: французская классика Федора Возианова

UFW: дуэт Каменская Кононова - мода для сильных

UFW: Хто вдягає українську еліту?

UFW: Дизайнер Ольга Аленова предложила быть легче

UFW: африканские мотивы от Пустовит

UFW: квинтэссенция женственности в коллекции Анны Бублик

Теги: бизнес показ модель ufw украинская неделя моды
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2767