Шопінг-пастки, або як не спійматися на гачок у магазині. Наші торговельні мережі переймають за кордоном методи психологічного впливу на покупців. Для цього використовують музику, кольори, світло і навіть запах. Приміром, спеціально розпилюють аромат свіжої випічки, щоб "розпекти" купівельну спроможність голодних клієнтів.

Компанії розробляють для співробітників незвичайні стимули

Торговельні мережі винахідливіше полюють на покупців. Для цього використовують різноманітні методи впливу на підсвідомість, зокрема через музику. Учені довели, що вона здатна змінювати ставлення до товару. Приміром, речі здаються кращими завдяки приємним мелодіям. Часом всередині композицій записують спеціальні команди, які вухо не чує, - щось на зразок 25-го кадру.  Зазвичай клієнтам дають прості вказівки - наприклад "купуй" і "не кради". Також застосовують технологію "звуковий дощ" - тобто зацікавлюють за допомогою голосових команд, підказуючи, куди слід дивитися. Використовуючи певні мотиви,  впливають і на активність.

Олег Ніколаєнко, бізнес-тренер : " Можете заметить, что с понедельника по четверг играет музыка в одном ритме, в одном темпе - она более медленная. С пятницы по воскресенье играет музыка быстрее и ритмичнее, это способствует тому, что поток покупателей движется быстрее, они быстрее совершают свои покупки".

Из каких людей получаются начальники

Маніпулюють покупцем і через запахи. Маркетологи кажуть: розпорошення ароматів свіжого хліба, кориці чи мандаринів  дозволяє збільшити обсяги продажів у продуктових супермаркетах майже на чверть. В універсальних магазинах одягу найчастіше використовують екстракти хвої, а в чоловічих - тютюну та шкіри. Завдяки цьому клієнти почуваються соліднішими та більше витрачають. Грають і на цифрах. Приміром, ставлять біля дуже дорогого товару трохи дешевший, але все одно завищують його вартість. Тоді це не так помітно.

Дмитро Роденко, маркетолог : " Когда человек смотрит на элит, и этот элит должен стоять в начале, он смотрит на этот элит и понимает: "Ой, дорого!". А потом он находит следующее решение и еще одно решение.  Т.е. получается на контрасте с этой большой ценой, он играет в плюс, он позволяет показать, что вариант средний и вариант бюджетный, он совсем  не такой дорогой, как вам могло бы показаться. За счет этого на этом среднем и бюджетном варианте можно ставить чуть-чуть большую наценку".

А за допомогою гри барв та світла товар можна зробити спокусливішим. Той, що виставлений на освітлюваній поверхні, продається швидше, ніж той, що на темній. Окрім того, речі розвішують за принципом гармонії кольорів . Покупці відразу вловлюють гарне поєднання і можуть купити кілька предметів гардеробу в комплекті. А продавцям тільки це і потрібно. Водночас у продуктових крамницях навіть спеціально підсвічують делікатеси, щоб вони здавалися апетитнішими.

25 основных характеристик успешного предпринимателя

Олег Ніколаєнко, бізнес-тренер : "Там, где они лежат на прилавках, там используются специальные лампы, которые придают мясу, колбасе розоватый свежий цвет. Точно так же идет отдельная подсветка на сыр  - но там, где себе могут позволить, где применяют эти технологии современные. Там где зелень - зелень становится зеленее".

Щоб не спійматися на гачок, фахівці радять завжди йти на закупи ситими та зі списком необхідних речей, і суворо його дотримуватися. А ще - хоч як спокусливо розкладені й оформлені наїдки, не соромитесь попросити їх скуштувати. Мало хто знає, що законодавством передбачене таке право.  Норма проби  готових до вживання продуктів - ковбас, сирів та салатів - у межах п’яти грамів. І продавцям це добре відомо.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: магазин покупатели методы стимул
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 3208