Мінфін наказом від 03.12.2012 р. № 1263 затвердив Порядок обліку покупців, які отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування). Документ на стадії розробки було погоджено Держпідприємництвом України.

 Главные потребительские тренды на 2013 год

Згідно з Наказом, у разі здійснення гарантійних замін платник податку зобов'язаний вести окремий облік таких покупців, у тому числі, якщо такі гарантійні заміни товарів або послуги здійснені підприємцем через центри сервісного обслуговування.

Зазначений облік необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за такими видами усунення недоліків товарів:

а) безоплатне усунення недоліків товару;

б) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

в) пропорційне зменшення ціни;

г) заміна товару на такий же товар або аналогічний з числа наявних у продавця (виробника);

ґ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

Облік покупців ведеться підприємцем самостійно в паперовій або в електронній формі, в тому числі на основі звітів, отриманих від центрів сервісного обслуговування.

Записи здійснюються у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), яка є документом з терміном зберігання 3 роки за умови завершення перевірки органами ДПС.

Елочные электрогирлянды на 80% опасны для человека

Обов'язкові реквізити такої Книги затверджені у додатку до Порядку.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: закон товары качество
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1546