В Україні транспортна криза, стверджують перевізники. Пасажири по півгодини чекають на потрібну маршрутку, давляться у переповненому транспорті, а перевізники кажуть, що не мають можливості зробити свої послуги цивілізованими.

Щоб громадяни їздили з комфортом і не топталися по сорок хвилин у чергах, чекаючи на потрібний рейс, ціни на проїзд треба підвищувати, твердять перевізники. Тільки біда - українці більше платити за проїзд фізично не можуть.

"Перевізник має отримувати прибутки. І принаймні на мінімальній рентабельності заробляти на пальне і запчастини. Тому вони починають збільшувати інтервали, оці переповнені маршрутки, як раз у цьому полягає як раз проблема. В переважній більшості вони збивають графік, тобто ввечері вони, наприклад, не доїжджають кілька рейсів, або зранку кілька рейсів", розповідає кореспонденту телеканалу UBR Сергій Овчинніков, віце-президент Союзу перевізників.

За набиті під зав"язку маршрутки перевізникам штраф - кількасот гривень. До того ж, замовник послуги – місцева влада – може розірвати угоду з ними, якщо пасажири скаржитимуться на якість послуг. Та, власне, і комунальникам не вистачає грошей на оновлення автопарку.

"Ми б сьогодні інтервали зменшили. І не тому що фінансування. У нас просто на сьогоднішній день не вистачає тролейбусів, у нас не вистачає автобусів. Ми ж не можемо випустити рухомий склад, який стоїть у нас на списання, ми його вже підготували. Не можемо старі автобуси – Ікаруси, Вольви, ЛАЗи старі, які димлять у місті, та все інше, не можемо випускати їх на маршруті", - жаліється Сергій Литвинов, заступник гендиректора КП "Київпастранс".

Біда трамваїв і тролейбусів - несумлінні водії, які неправильним паркуванням перекривають рух громадського транспорту. У Київпастрансі за рухом транспорту стежать за допомогою супутника. Кажуть - допомагає у форс-мажорних ситуаціях.

"На Майдані незалежності стають біля парковки автомобілі і тролейбус великогабаритний не може проїхати. На сьогоднішній день ми бачимо, що трапився такий випадок: бачить чи водій, чи ми йому повідомили. І частина водіїв, ті, яких ми можемо бачити ми перекомандировуємо до Лук’яновки. Тобто, маршрут від Стеценко до Лук’яновки. Таким чином у нас на цьому маршруті, скажем так 75 % перевезень забезпечується", - каже Сергій Крупка, керівник Служби організації руху.

Восени, принаймні, у Києві інтервали руху пасажирського транспорту скоротяться. Адже до Євро-2012 столиця має отримати майже по 200 нових автобусів і тролейбусів, їх одразу пустять у рейс.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: общественный транспорт цены на проезд. ubr
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 2849