Готовність готелів до Євро-2012 – понад 80 відсотків. Ціни будуть адекватні, обіцяють гравці ринку. Адже від цього залежить подальший розвиток галузі. Сервіс має бути справді європейський. Задовольнити потреби клієнта на достойному рівні зможуть і в гуртожитках.

Ірина Седлецька, генеральний директор готельного оператора: "К нам неоднократно ображаются собственники некатегоризированних средств размещения, различних альтернативних мест размещения, общежитий ведомственних каких-то и просят нас оказать им консультационную помощь".

Обмінювалися досвідом на третьому готельному форумі. Організованому компанією "Бізнес Саміт". Залучити клієнтів можна лише якісним обслуговуванням. Тоді й надійдуть інвестиції.

Себастьян Кремер, операційний директор готельної мережі: "Цьогоріч відбудеться 9 навчальних модулів, які проведуть у різних містах України. Аби гравці ринку могли знайти рішення, як поліпшити сервіс у державі".

Оператори індивідуальних послуг ажіотажу не чекають. Їхніх клієнтів на чемпіонаті буде 10-15 відсотків від загальної кількості туристів. Проте головні замовники мають повернутися після Євро. Розвивати сферу "задоволень" пропонують невід’ємно від готелів. Нині триває розробка СПА-стандартів. Визначають підходи до контролю за якістю.

Теги: отели гостиницы евро-2012 бизнес саммит
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1828