Більшість українців ніколи не матимуть кеш-беку. Це – коли банк їм повертає гроші за оплату карткою придбаних товарів і послуги. У вітчизняних фінустановах така програма прижилася мало.

Костянтин Лежнін, заступник голови правління комбанку: "Программа кеш-бек интересно выглядит на первом этапе. Но реально, когда клиент получает такую возможность, то реально это их не очень прельщает. Кеш бек – максимум один процент".

1 % від суми покупки - це максимум, який може повернути банк. Адже для фінустанов - кеш бек - затратна операція. Суму, що повертають клієнту, банк вираховує з доходу, отриманого від торгового підприємства. А це – у середньому півтора процента. Тому і клієнтам в основному повертали 0,3-0,5 % від обсягу покупки. На витрати йдуть здебільшого заради частки ринку.

Павел Рихлінський, генеральний менеджер міжнародної платіжної системи: "Кеш-бек - це стартовий проект для компанії. Це найкращий, найпростіший і найшвидший спосіб надати послугу клієнту, привернути його увагу. Та чим оригінальнішим стає ринок, тим вимогли віші клієнти. І тим менш привабливою стає послуга кеш-беку".

Сегмент пластику суттєво змінюється, констатують іноземці. Так відбулося на Заході. Раніше усім клієнтам пропонували стандартні умови. Приміром - однаковий процент за всіма картками. Тепер ринок перейшов до індивідуальних пропозицій. Клієнт сам обирає, які сервіси на картці йому потрібні.

Вікторія Бойко, Сергій Коренєв. Телеканал UBR.

Теги: покупки карточки банковский сектор возврат кеш-бек
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2022