Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи.

Міністр освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій назвали наступні проблеми:

  • Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав;
  • Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи;
  • Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності;
  • Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;
  • Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів
  • Низький рівень зарплатні вчителя;
  • Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет;
  • Фінансування управлінь освіти, підвищення престижу роботи державного службовця;
  • Неякісна  підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі, відсутність мотивації у його роботі;
  • Тендери.

Начальники управлінь освіти міст – обласних центрів:

  • Недостатнє фінансування;
  • Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;
  • Тендери;
  • Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя;
  • Занадто велика кількість перевірок;
  • Занадто велика кількість заходів;
  • Занадто велика кількість паперів;
  • Негативний вплив соціальних чинників;
  • Низька якість підручників;
  • Устаткування навчальних кабінетів.

Начальники (завідувачі) районних відділів освіти(сільська місцевість):

  • Здійснення якісного підвозу учнів, забезпечення ремонту та техогляду шкільних автобусів;
  • Оновлення комп’ютерної техніки та ТЗН в закладах освіти, забезпечення ліцензійними програмними засобами; 
  • Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів;
  • Недостатнє фінансування дошкільних, загальноосвітніх, навчальних закладів;
  • Низька якість підручників;
  • Відсутність коштів на поточні та капітальні ремонти навчальних закладів;
  • Мала чисельність учнів;
  • Недосконала система фінансування позашкільних закладів;
  • Низька заробітна плата молодого спеціаліста;
  • Недосконалість типових штатів відділів освіти.

Аналіз показує, що хоча проблеми дещо відрізняються, але є й спільні:

  • Недостатнє фінансування галузі;
  • Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;
  • Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя, його низька заробітна плата;
  • Складна процедура тендерних закупівель;
  • Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: минобразования образование школа
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 19743
Загрузка...
Загрузка...