Пандемія коронавірусу внесла великі зміни у графік більшості людей. Відноситься це і роботи, оскільки багатьом потрібно звикати працювати віддалено. У такому режимі є багато плюсів, наприклад не потрібно нікуди їхати, можна більше поспати, швидко щось приготувати (а не вигадувати щось, якщо забули обід вдома).

Головним із них є відсутність концентрації. Домашні справи постійно відволікають під час роботи, тож сфокусуватись на своїй цілі важче. Але з цим допоможе впоратись тайм-менеджмент, тобто вміння розподіляти свій час.

Принципи тайм-менеджменту

Якщо ви вирішили взятись за цю непросту, але таку необхідну роботу, та взятись за власний тайм-менеджмент, то слід організовано підійти до цього питання. Перш за все, потрібно зрозуміти, що є деякі міфи, пов’язані з цим терміном:

  •   Тайм-менеджмент – це розпланована кожна хвилина дня. Тайм-менеджмент не має на меті поставити вас у часові рамки, оскільки це лише дратуватиме, призводитиме до стресів тощо. Насправді, ви просто оптимізуєте свій час – у вас буде час як на роботу, так і на якісний відпочинок.
  •   Універсальні поради щодо тайм-менеджменту. Таке просто неможливо, адже кожна людина унікальна, а значить і розпорядок дня потрібно адаптувати під свій стиль життя.
  •   Тайм-менеджмент не підходить творчим людям. Це тлумачення далеке від істини, адже йдеться не про розподіл часу, а про професіоналізм людини. Якщо в неї вже складені правила роботи, є розуміння труднощів, які можуть виникнути, то організація часу буде дуже простим завданням.

Тепер розглянемо кілька порад, які допоможуть вам в організації часу:

  •   Усвідомте, що ви маєте час. Так, у декого може бути щільний графік через велику купу проектів та домашніх справ, але вільний час знайдеться в будь-кого. Аби переконатися в цьому, можна скласти табличку з 7 колонок та близько 16 рядків. Внесіть у табличку свої справи – як важливі, так і прості, наприклад душ, обід тощо. Клітинки, які залишились порожніми замалюйте – це і буде ваш вільний час.
  •   Визначте пріоритети. Тайм-менеджмент – не чарівна паличка, завдяки якій ви встигатимете всюди. Але завдяки цьому ви зможете виконувати завдання, які є для вас пріоритетними. Для цього можна зробити список своїх справ, від найважливіших до менш пріоритетних.
  •   Концентруйтесь на одній справі. Людський мозок так сформований, що куди краще буде фокусуватись на чомусь одному, а не виконувати кілька завдань одночасно. Так ви зможете швидше завершити одну справу та розпочати іншу, а не тупцювати на одному місці.
  •   Перфекціонізм – не завжди добре. Так, виконувати щось ідеально – це те, до чого варто прагнути, але якщо через це ви будете відтерміновувати дедлайн, то зрештою можете залишитись ні з чим.

Вплив тайм-менеджменту на людину

Що ж,  з організацією тайм-менеджменту розібрались, але тепер слід зрозуміти, чим ще це допоможе людині, зокрема психологічно. Досить часто люди скаржаться, що вони вибились з режиму – якщо лягти спати пізніше, ніж зазвичай, то наступного дня самопочуття буде набагато гіршим. Завдяки тайм-менеджменту вдасться не лише підтримувати режим, але й здійснювати міні-досягнення.

Саме відсутність тайм-менеджменту негативно впливає на людей, які змушені перейти на віддалену роботу. Вміння організувати власний час, сконцентруватись на роботі, а потім на домашніх справах, значно полегшить ваше життя. Це допоможе, якщо ви хочете піти на курси. Зокрема, якщо ваш графік "плаваючий", то вам допоможе сервіс Букі – тут не тільки вдасться знайти репетитора з будь-якої галузі, але й організувати з ним індивідуальний графік.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Просмотров: 125