Український автопром відбивається від конкурентів із трьох фронтів. Його представники вже звернулися в СОТ із пропозицією повернути ввізне мито у 25% на іномарки, яке діяло перед вступом України до організації. Також попросили ЄС продовжити на 15 років 10% ставку на мито, яке існує зараз. Ще у Верховній раді прийнялися за лобіювання закону, про запровадження спеціального стягнення. Його розмір коливатиметься від 33% до 47%, залежно від об’єму двигуна. Автоімпортери стверджують: автомобілі відразу здорожчають мінімум на 13%.

"Речь идет только о легковых автомобилях в данном случае, о легковом транспорте. Причем, если речь идет о спецпошлине так называемой - 47 процентов, то там ограничивается еще и объем двигателя до 2,2 литра. То есть, знаете, лозунг - бедные заплатят за богатых", - коментує ініціативу директор Асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.

Однак з автоімпортерами категорично не погоджуються вітчизняні виробники. Вони стверджують: перш за все слід захистити українських робітників, які працюють на автозаводах. До того ж, Україна, як член Світової організації торгівлі, має на це повне право.

"Згідно статуту світової організації торгівлі, згідно нашого законодавства, нам не потрібно питати дозволу у світової організації торгівлі. Ми це маємо, країна має право робити це сама. Термін - рік, два, три, а потім вже розбиратися зі світовою організацією торгівлі, залишити це назавжди, або вернутися до попередніх ставок", - заперечує автовиробик Олег Папашев.

За прогнозами автоімпортерів, зростання продажів протримається до кінця цього року. До цього часу планують продати близько 220 тисяч нових автомобілів по всій країні. Розповідає телеканал UBR.

Теги: авто ubr импортные пошлины
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1170