Не оминув президент і газової теми. Патетично запевнив - Україна не поступиться національними інтересами в обмін на дешевий російський газ. Та підтвердив бажання росіян отримати нашу газотранспортну систему. Максимум - можем погодитись на оренду та консорціум зі спільного управління.   Доки в уряді не можуть придумати, як доставити дешевший туркменський газ до України, винахідливі інтернет- користувачі пропонують свої варіанти. Серед найкреативніших -  переправляти блакитне паливо небом у дирижаблях та повітряних кулях.

Цену на газ для Украины можно ожидать ниже 280 долларов, – эксперт

Блакитне паливо по небу. Українські інтернет- юзери, яким уже допекли газові розбори з Росією,  не припиняють обговорювати варіанти доставки дешевого ресурсу до України. Хтось пропонує газом дирижабль накачати, інші - повітряні кулі, а найкреативніші, аби зекономити, радять до керованого дирижабля прив’язати кулі і так запустити з Туркменистану до України.

Євген Ударцев, професор, конструктор 1-го українського дирижабля : " Еще в советское время в 70-е годы, рассматривался вопрос советов министров союза о транспортировке газа з места рождения в Европу дирижаблями. Были даже сделаны продувки поезда дирижабельного, когда идет один ведущий дирижабль, а за ним такие сосиски, дирижабли маленькие, газом наполнение".

Але тоді до реалізації справа не дійшла. У Радянському Союзі - легких шляхів не шукали. Тому забабахкали тисячокілометрові залізні газогони.

Shell выкупил испанские газовые месторождения

Сергій Скалько, гендиректор київського повітроплавального ТОВ : " Дирижабли можно конечно использовать для транспортировки газа, это абсолютно могло бы бить безопасно,  как газа так и нефти, но для этого нужны технологии именно закачки, наполнению емкостей и доставки. В принципе это возможно".

Аби підняти один кілограм скрапленого газу,  потрібен один кубометр гелію.  За раз, кажуть фахівці, дирижабль доцільно завантажувати не менше як десятьма тисячами тонн. Із Туркменії долетить доби за дві.

В'ячеслав Гардашник, віце-президент федерації повітроплавання України : " Интересно через чии головы будем возить. Либо через Азербайджан и Грузию,  либо через дружественную нам Россию. Я думаю, она будет сильно возражать. Честно говоря, представить одну мысль, что над Киевом раз в два дня проходит дирижабль, загруженный 10 тысячами тон скреплённого газа, мне захочется переселится".

Це нині до дирижаблів ставляться, як до анахронізму. А в першій половині минулого століття за їх здатність перевозити великогабаритні вантажі на далекі відстані,  вони були королями повітря. У воєнні часи дирижаблі активно використовували для патрулювання та оборони.  У мирні роки ці повітряні гіганти перевозили пасажирів на значні відстані. Судна приходили точно за графіком.

Були й мінуси - неповороткість та наповненість воднем. Кар’єра дирижаблів пішла вниз після того, як судно "Гінденбурґ" завдовжки двісті сорок п"ять метрів, який здійснював регулярні рейси до Сполучених Штатів , спалахнув у небі і майже миттю згорів.

Независимые российские газодобытчики вытесняют Газпром

 Але про них не забули. Першість у дирижаблебудуванні нині за американцями. У січні цього року їхній аероскрафт уперше побачив світло. Зараз його тільки вчать літати, а попереду - маршрути на майже десять тисяч кілометрів. Обійшлася  розробка Міноборони Сполучених Штатів приблизно у тридцять п"ять мільйонів доларів. У проекті - пасажирський дирижабль.

В'ячеслав Гардашник, віце-президент федерації повітроплавання України : " Уже зараз зроблені дирижаблі, які готуються для перевезення великих вантажів.  Це зроблено американською компанією аероскрафт,яку очолює видатний українець львівського походження Пастернак та російська компанія, яку очолює видатний дирежаблеконструктор зі Львова Генадій Верба".

В Україні дирижаблів теж чимало - щоправда, не справжніх, а їх моделей. Це роботи студентів аерокосмічного інституту.  Вони всі пройшли випробування аеродинамічною трубою і, за наявності фінансування, могли б піднятися у небо.

Євген Ударцев, професор, конструктор 1-го українського дирижабля : " Финансирование с каждым годом уменьшается, все меньше и меньше.  Те средства, которые есть, на дирижабли никто не даст".

Украина ищет пути обхода Босфора для поставки сжиженного газа

Тепловий дирижабль Евгена Павловича - поки що єдиний, виготовлений у незалежній Україні. Спортивний повітряний гігант "Перемога" у дві тисячі шостому вперше випробували. Проте до сьогодні він так і не злетів - не вистачає двадцяти тисяч доларів. або 50-пятдесяти тисяч кубометрів туркменського газу.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: цена дирижабль газ україни юзеры
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1061