В Україні лише 36 тисяч таксистів мають ліцензії. Решта - нелегали. За приблизними підрахунками таких понад 150 тисяч. Та й класичних таксистів з усіма обов’язковими атрибутами в нас немає. А ось, тариф найнижчий. Перевізники хочуть більше. Хоча б на 10-15%.

"Тариф такси очень зависит от стоимости топлива. У нас составляющая топлива в тарифе от 50% до 75%", - пояснює голова Спілки таксистів України Василь Попик.

"На самом деле, возросла цена как запчасти, так и возросла потребительская корзина. Таксисты тоже люди, им, соответственно, тоже надо кормить свою семью", - нагадує експерт ринку таксомоторних перевезень Богдан Аганін.

Тариф у московському таксі в 3-4 рази вищий, ніж київський. Від 8 гривень за кілометр. Тоді як у країнах ЄС його ціну вираховують залежно від ціни на літр пального. Один євро тридцять центів.

Попри це український таксист заробляє більше, ніж іноземці. За один робочий день від 80 до 100 доларів. Тоді як жовті королі Нью-Йорка - максимум 50.

Якщо влада піде назустріч перевізникам, то поїздка в середньому подорожчає на 5-15 гривень. Залежно від кілометражу. Відчутним це стане, якщо вирушати на великі відстані. Приміром, дістатися із центру Києва до аеропорту "Бориспіль" можна буде приблизно 225 гривень. Нині це - 180-190. Повідомляє телеканал UBR.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: зароботок ubr таксисты. тарифы
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 720