Оскільки реальна вартість розміщення реклами у столичному метро вища, ніж та,що є на сьогодні, тарифи на дозвіл на розміщення реклами потрібно підвищувати. Про це в ексклюзивному коментарі УНН розповів начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко.

"Я добре розумію, що реальна ціна розміщення реклами, вона значно вища, ніж ті тарифи, які встановленні нам рішенням Київради за квадратний метр. І ми самі не розміщуємо рекламу, а надаємо лише дозвіл на розміщення. Безумовно, ми й цього року розгорнули роботу, аби самим розміщувати рекламу. Але є рішення Київради, якщо ми самі ставимо рекламу, то 80% повинні сплачувати до бюджету, а для підприємства залишати 20%", – зазначив начальник Київського метрополітену.

Читайте: Попов обратил внимание на коррупцию с рекламой в метро

Тобто, за його словами, сьогодні метрополітену немає сенсу набирати штат і проводити цю роботу. В.Федоренко вважає, що потрібно підвищувати тарифи на дозвіл на розміщення реклами. "Я бачу вихід: значно підвищувати тарифи на дозвіл на розміщення реклами. У нас є багато розрахунків, багато звернень до Головного управління цінової політики", – сказав він.

В.Федоренко також розповів, що останнім часом ухвалено кілька рішень як Київрадою, так і КМДА щодо реорганізації роботи з розповсюдженням реклами в місті й на транспорті. Створено підприємство "Київреклама", яке взяло на себе всі функції з розміщення реклами.

Читайте: Видеоборды стали привлекательнее для бизнеса

На уточнення кореспондента, скільки коштів від надання дозволів на рекламу метрополітен планує отримати цього року, чиновник відповів: "У цьому році від нас взагалі хочуть забрати всі ці доходи. Дай Бог, щоб ми отримали 8 млн грн. І не відомо, чи отримаємо ми звідти хоч копійку, чи ні. А для нас 8 млн грн теж є критичною сумою, бо основні наші витрати – це заробітна плата, податки, електроенергія. 80-85% цих доходів йде на ці витрати. А персонал метрополітену ми не можемо залишити без заробітної плати".

В.Федоренко нагадав, що торік вони отримали від надання дозволів на рекламу в метрополітені 8,2 млн грн, а від перевезень пасажирів – 731 млн грн.

Дивиться: В скільки Києву обійдеться шаровий Інтернет у метро

Теги: киев тарифы метро реклама метрополитен размещение
Источник: УНН Просмотров: 1017