Мовчання - золото й економія. Послуги на станціях технічного обслуговування мають фіксовану вартість. Але власник автомобіля може ненавмисно збільшити загальний кошторис ремонту одним необережним словом. Об’єми виконаних робіт можуть перевершити навіть найсміливіші очкування, якщо співробітники СТО розпізнають у вас людину з достатком вище середнього. Отже, якщо не бажаєте переплачувати, намагайтеся ніколи не промовляти фрази типу «Я на цьому не розуміюся». Механікам це натякне на просту істину: що б вони не робили з машиною, ви вважатимете це за правильне, і заплатите стільки, скільки скажуть. А якщо у вас вихопиться вигук «Головне, щоб їздило!», перевірте: чи всі деталі вашої машини лишилися на місці. Адже їздити вона може й без половини того, що в неї є. Заяви «мені ремонт оплатить підприємство» або «приймаєте оплату карткою?» дають зрозуміти, що гроші ви не рахуєте, тому в чеку непомітно можуть з’явитися додаткові незрозумілі послуги і суми. Також не варто ставити запитання – «Чи все погано?» Адже відповідь цілком передбачувана: звісно ж, погано, ви не вмієте їздити  і стан дуже критичний. Відповідно сервісний кошторис зросте у багато разів.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 738