Журналісти UBR запропонували водіям визначитися: власники яких автомобілів найбільші хами на дорозі, і чому їм ну ніяк не вдається бути взаємно ввічливими.

Сергій Діковський на Лук'янівці працює таксистом. Десятки кілометрів долає щодня. Безапеляційно стверджує: від того, у якому авто їде людина, - залежить її ставлення до інших водіїв.  

Читайте: Янукович тайно пополнил свой автопарк "бронемашинами"

Сергій Діковський, водій Hyundai Matrix: "На такой машине зависит. Так он вообще правил не соблюдает. Он может развернуться через осевую, может по встречной полосе, вот, как здесь ездят, поехать. Потому что он спешит, у него машина".

Див. також: На СТО - жнива: Водії шикуються у черги, аби перевзути авто

Чоловік зізнається, - і сам іноді порушує правила дорожнього руху, але не так як усі, - культурно: ... 

UBR: А как культурно нарушаете?

Сергій Діковський, водій Hyundai Matrix:  "Ну, культурно, если вот тут допустим осевая, я еду. Допустим, это 10-ть часов вечера. Мне надо во двор заехать. Я могу ее пересечь".

А ось німці провели спеціальне соцопитування - хто найбільш агресивний на дорозі. У них це - власники БМВ, далі - Мерседесів, Тойот і Порше. Українські водії теж знають своїх героїв.

Читайте: Тор-10 дешевых авто мира

Водії дорогих машин - то люди високого статусу! І потрапляти в неприємності їм не гоже, - кажуть в автомобільному клубі БМВ. Завдає екстриму і собі, й іншим частіше молодь,  яка ще не навчилася цінувати те, що має.

Анатолій Бурбеза, президент Всеукраїнського автоклубу BMW: "Молодежь,  машина спортивная. Мужские гормоны играют, мужское эго в плане становления. Вот это все я считаю, что наносит некую оценку, некоторое влияние на владельца БМВ. Но, это далеко не как правило".

А ось психологи нелюбов водіїв  до найдорожчих іномарок пояснюють просто: то все - людські заздрощі.

Див. також: Перша електрозаправка в Україні відкрита

Олександр Степанов, клінічний психолог: "Чувство неудовлетворенности собственной заставляет своему собственному автомобилю придать большую скорость и большую агрессивность в ответ на это. Он получает от водителя БМВ точно такую же реакцию. И ему кажется, что водитель БМВ более агрессивный".

В аварії ж потрапляють усі. Та найчастіше, кажуть страховики, -  машини - середнього класу - вартістю від десяти до сорока тисяч доларів.

Читайте: Водители нашли оружие против гаишников

Олена Привалова, експерт страхового ринку: "Наиболее часто приобретают такие автомобили как свой первый автомобиль, соответственно, с наименьшим опытом вождения, - до п’яти лет. И очень часто это автомобили, управляемые молодыми людьми от 23 до 30-ти лет". 

За кермо дорогого авто, зазвичай, сідає людина з більшим досвідом кермування. Часто це спеціально найнятий шофер.   Та незважаючи на це, - іноді коментарі просто зайві. Водій джипа і маршрутки не поділили дорогу. Хто правий - вирішували навкулачки.

Дивіться: На что украинские богачи тратят по $100 млн в год. ФОТО

Щоб їздити українськими дорогами стало зручніше і безпечніше, водії щодня сідаючи за кермо, повинні пам’ятати про Біблію автомобіліста – Правила Дорожнього Руху. І якщо кожен почне з себе, а не буде скаржитись лише на інших, можливо, десятків аварій вдасться уникнути, і зберегти не тільки свої автомобілі, а і людські життя.

Маргарита Кузьміна, Юрій Макарчук, Олександ Черняк, Роман Купріянов, Новини UBR

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: автомобили рейтинг дтп водители правила
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 3083