Бери Chanel - іди додому. Магазини залишилися без зимового одягу Chanel. Французький будинок розпродав усю колекцію за рекордні терміни і значно раніше конкурентів. І все тому, що керівництво люксового бренда має особливу стратегію. Під наглядом креативного директора Карла Лагерфельда Chanel випускає вісім колекцій за рік, і haute couture зокрема.

Интересные странности модного дома Chanel

Цю схему бізнесу  марка запозичила у гігантів мас- маркету Inditex (власник Zara) і H & M. Ті випускають колекцію раз у шість тижнів. Така тактика дозволяє збільшити середній чек покупця марки за рік: клієнти частіше заходять до магазинів, якщо знають, що туди знову завезли нову колекцію.

За оцінками експертів, Chanel є четвертим у світі за вартістю люксовим брендом після Louis Vuitton, Hermes і Rolex - і оцінюється у 5 мільярдів євро.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: магазин одежда шоу-бизнес chanel
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2622