Усе почалося чи то пак закінчилося зверненням АероСвіту до суду із заявою про визнання компанії банкрутом. 4 січня Міжнародні аеропорти відмовляються обслуговувати рейси українського авіаперевізника. Сотні пасажирів застрягають в аеропортах. Компанія не бариться з виправданням: мовляв то журналісти все неправильно зрозуміли. Насправді АероСвіт має на меті розпочати процедуру санації та розрахуватися з кредиторами.

Рішення аеропортів і хендлінгових компаній було спровоковане спотвореною інформацією в низці інтернет-видань про нібито визнання "АероСвіту" банкрутом. Контрагенти, згідно з їхніми запитами, побоювалися припинення українським перевізником оперування та розрахунків за надане обслуговування.

Сотрудники "АэроСвита" жалуются президенту

Іще донедавна флагман вітчизняного ринку авіаперевезень сьогодні потопає у борговій прірві. АероСвіт винен кредиторам понад чотири мільярди гривень. Маючи майже втричі менше активів - півтора мільярда.

Олександр Охріменко, економіст : " Обанкротив одну компанію, зоставивши всі борги там. Ну я розумію, ще й заробітну плату не заплатить, як завжди воно буває.  Забере всі хороші активи, переложить на нову компанію і буде отримувати прибуток. Отак люди стають багатими".

Хто і зможе вибити свої гроші через суди, то це компанії, які заправляти літаки АероСвіту пальним, переконаний економіст. Інші кредитори та й постраждалі пасажири компенсації навряд чи дочекаються. Тим часом, імовірний банкрут потихеньку віддає найпривабливіші напрямки своєму донедавна головному конкуренту компанії "Міжнародні авіалінії України".

"АэроСвит" призвал свои профсоюзы сесть за стол переговоров

Олександр Охріменко,  економіст : " Літаки на сьогоднішній день - це не власність Аеросвіту, це оренда.  На Аеросвіті оставили баласт - невигідні напрямки, вони їх похоронять. Всі ці перевели на МАУ".

Чи  зайде на ринок той самий монополіст, але вже з новою назвою і як відбуватиметься розподіл ринку, багато в чому залежатиме від держави, впевнені аналітики. Адже рейси - не естафетна паличка. Їх потрібно розподіляти у відкритому конкурсі.

Сергій Вовк , директор Центру транспортних стратегій : " Лоукости повільно, поступово, але йдуть в Україну. На разі ми маємо шість компаній,  декілька років тому цього не було".

Суд взыскал с "АэроСвита" многомиллионный долг в пользу аэропорта Борисполь

А ось прості пасажири від гучного банкрутства тільки виграють. Міжнародні бюджетні авіакомпанії можуть суттєво перетягнути на себе рядно українського ринку. Через посилення конкуренції якість послуг зросте, а ціни на квитки знизяться, прогнозують екперти. Чи буде серед гравців вітчизняного ринку компанія з назвою АероСвіт, стане відомо 23 січня. Саме цього дня відбудеться судове засідання у страві про банкрутство перевізника.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: борисполь компенсация аэросвит
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1271
Загрузка...
Загрузка...