Ольга Подимай , журналіст : " Якщо ви досі не чули про апокаліпсис, що настане 21 грудня, про це вам нагадають спритні рекламники. Листом на електронну адресу, або через СМС на мобільний. Заробити на темі "кінця світу" поспішають практично усі".

Це цікаво :  Неделя до "конца света". Украинцам он не страшен

До сакральної дати лишилися лічені дні. Тому продавці все активніше пропонують пожити до  апокаліпсису на широку ногу. Мовляв, повертати все одно не доведеться. Зокрема Олександр днями отримав смс- повідомлення від одного з магазинів взуття, де йому запропонували купити кілька пар "білих чобіт". Першу - зі знижкою у 30 %, другу віддадуть за півціни.

Олександр Мельников, регулярно отримує спам про кінець світу: " В принципі, не ведусь на це. А та кількість, яка виникає зараз цих повідомлень – вона насправді лякає. Тому що раніше це якось було прикольно, всі про кінець світу, я не знаю, що буде після 21 числа. Мені здається, що кінець світу буде вже для ідей".

А ось за словами маркетологів, теоретично Олександру могли б продати кілька пар не дуже потрібних білих капців, якщо б він був постійним клієнтом цього магазину взуття. Саме на таку категорію клієнтів і розрахована  смс -розсилка. Решта отримувачів сприймуть інформацію як спам.

Конец света 21.12. 12 пугает больше половины населения планеты

Лілія Горіла, маркетолог : "В таком случае используются персональные данные без его разрешения. Если же смс-рассылка – всего лишь один из шагов постоянной коммуникации, на которую потребитель дал согласие, безусловно, это может быть эффективно. Хотя компании все больше пытаются перейти на электронный способ коммуникации через электронные письма ибо смс-рассылки имеют ряд ограничений".

Мобільні спам-розсилки значно дорожчі, ніж  інтернетівські. Тим часом у світовій мережі рекрутери вже підібрали списки вакансій, на які буде попит після кінця світу. Турагенції пропонують путівки прямісінько до Раю, нічні клуби - пекельні вечірки.

Конец света: Голландец построил "Ноев ковчег"

Або ж навпаки веселе проведення часу для тих, хто не вірить в апокаліпсис. За словами маркетологів, кінець світу чудова фішка - на якій можна будувати рекламні стратегії.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: украинцы конец света маркетологи
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 4362