Ринок зовнішньої реклами у 2012-му розшириться на 25%. Нині ж він на 80% менший, ніж до кризи. Та оператори прогнозують його поступове відновлення. Водночас ціни зараз наполовину нижчі, ніж до економічного спаду. Однією з причин фахівці називають велику конкуренцію.

Світлана Олексенко, керівник рекламної компанії: «На сьогоднішній день, якщо в порівнянні з 2008-м роком, скорочення рекламодавців суттєве було. Їх стало менше. Тому для них попит на розміщення більший. І, як наслідок, ціна менша.»

Та уже наступного року вартість розміщення реклами почне зростати. І до кінця 2012-го може додати приблизно чверть. Експерти пов’язують це з інфляцією, валютними ризиками та підвищенням попиту.  Водночас, операторам необхідно поліпшувати сервіс і встановлювати біг-борди, що відповідають сучасним стандартам. Тому їхні доходи скоротяться.

Артем Біденко, голова координаційної ради асоціації зовнішньої реклами: «Говорячи про зростання обсягів, ми маємо розуміти, що прибутки навпаки будуть падати. Ми очікуємо падіння прибутків десь на 2-3% за 2012-й рік. Тут важливо назвати 2 фактори – це Євро та вибори, які, власне, і стануть основою для зростання ринку.»

Загалом в Україні зараз приблизно 75 тисяч площ для розміщення зовнішньої реклами. До того ж, у більшості великих міст змінюють їх формати - вирізають великі щити і встановлюють, замість них, менші. Це потребує значних інвестицій. Тому ціни у регіонах суттєво різняться. Середня вартість у столиці нині становить 2,5 тисячі гривень. Напередодні виборів вона зросте до чотирьох.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 417