Жодної орендної плати, мобільність і швидка окупність - кав'ярні на колесах перетворюються на дуже популярний бізнес. Стартові капіталовкладення можуть бути відносно невеликі. Найдешевший варіант - переобладнана Таврія-пікап - може обійтися у 10 тисяч доларів. Тим, хто шукає добротніші варіанти, доведеться викласти більше. Імпортне авто з якісним кавовим апаратом потягне на 15, а то і 30 тисяч умовних одиниць. Найдешевший шлях - знайти умільців, які переобладнають недорогу машину. Дещо дорожчий – придбання франшизи, тобто готового бізнесу "під ключ". Це дозволить уникнути невдалих експериментів,  позбавить клопоту з налагодженням поставок сировини і дасть можливість працювати під уже популярною маркою.

Олександр Шостак, власник мережі авто-кав'ярень:  «Кто покупает бренд определённый, он не создаёт экономическую базу, он не создаёт сырьевую базу.» 

Окрім надійного авто і якісного кавового обладнання за додаткові 40 тисяч гривень франчайзер проведе навчання персоналу відповідно до власної технології приготування напоїв, забрендує автомобіль, а також забезпечить якісним кавовим купажем, фірмовим одягом, склянками та іншими дрібничками. Утім, хоч би який варіант обрав підприємець, фахівці радять у жодному разі не економити на хорошому обладнанні.

Олександр Шостак, власник мережі авто-кав'ярень:  «Если вы хотите предоставить качественный продукт, и поставить это на линию производства как бизнеса. То тогда нужно иметь качественное оборудование, которое изготавливается ... электрическое изготавливается в Англии. То, что касается кофейного оборудования, оно изготавливается в Италии. Второе, возвращаемся непосредственно к сырьевой базе. Какое кофе, такой будет продукт.»

Коли питання зі спорядженням залагоджене, необхідно отримати свідоцтво про підприємницьку діяльність. Якщо кількість ваших найманих працівників не перевищує 20-ти, можна оформлятися спрощенцем, кажуть юристи. Після цього необхідно підготувати пакет документів, які дадуть можливість спокійно працювати.

Оксана Продан, Всеукраїнське об'єднання малого та середнього бізнесу: «Обов'язково санітарна книжка, тому, що це громадське харчування, документи на автомобіль. Якщо автомобіль переобладнаний, тоді відповідні відмітки мають бути в техталоні про те, що він переобладнаний, документи на газову установку, якщо вона є, про те, що вона правильно проведена держгірпромнагляду  і на здійснення харчових цих послуг по громадському харчуванню треба дозвіл санітарної служби.»

Найкраще розміщувати автокав`ярню у людних місцях, поблизу станцій метро, бізнес-центрів, автостанцій і місць відпочинку. Тоді обсяги продажу напряму залежать від часу роботи авто на постійному  місці. 20-30 склянок на день - для початку вже непогано. Якщо кава якісна, кожного дня покупців ставатиме все більше. А якщо справи підуть добре, витрати окупляться за 6-18 місяців.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 3947