Душі померлих Хюндаїв перетворюються на літаки АероСвіту. А це пасажири чекають свого рейсу. Інтернет- спільнота вже тиждень висміює у мережі ситуацію навколо вітчизняного авіаперевізника. А ті, кому не смішно, намагаються вибити свої гроші. Компанія, начебто, і не проти їх повернути. На офіційному сайті  навіть розмістили  шаблон заяви на виплату компенсації. Утім, юристи радять не йняти віри віртуальним скаргам, а викладати всі вимоги письмово.

Наталія Гук, юрист : " Необхідно пасажиру написати заяву, до неї прикласти копію квитка та документ про те, що авіарейсу не відбулося. Авіакомпанія повертає вартість квитка без сервісного збору та процентів платіжних систем".

Суд перенес рассмотрение дела о банкротстве "АэроСвита"

Відмовити у компенсації компанія має право лише пасажиру, який звернувся зі скаргою пізніше, ніж на тридцятий день після запланованого перельоту.  Бути ще спритнішими слід тим, хто зазнав матеріальних втрат через скасування чи затримку. Аби звернутися з претензією такі пасажири за законом мають двадцять один день. До заяви треба додати чеки за проживання, їжу, ліки та залізничний квиток. 

Наталія Гук, юрист : " Авіакомпанія зобов’язана розглянути претензію і повідомити про її задоволення чи відхилення протягом трьох місяців. Строк розгляду претензії може бути продовжено до шести місяців, якщо в перевезенні приймав участь інший перевізник".

Якщо перевізник не повернув коштів або компенсував лише частину витрат - тоді тільки суд.  Позовна давність - аж  два роки.  З огляду на резонанс теперішньої  справи, шанси виграти суд у  пасажирів досить непогані, зазначають юристи. Ось тільки, коли це станеться, сказати не беруться. Мають сумніви експерти і щодо компенсації втраченої вигоди.

"Аэросвит" отказался от 90% своих рейсов

Сергій Вовк, директор центру транспортних стратегій : " Не встиг на скидку і не купив автомобіль зі скидкою 50%, то в тебе є сенс судитися. але знову ж таки це дуже непрості категорії судових справ. Буде запущена процедура компенсації, тоді вже буде зрозуміло, яку частину витрат від понесених пасажиром готова компенсувати компанія".

"Аэросвит" сократит 88% сотрудников

Поки що заяви на отримання відшкодування подали тисячу сімсот ображених пасажирів. Вони повинні отримати, щонайменше, по 250 євро за кожну добу затримки рейсу, порахували у Держінспекції із захисту прав споживачів. А ось якщо перевізника оголосять банкрутом - вибити гроші буде ще важче. Там уже інші механізми виплати компенсації. І  повернення можна чекати роками.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: суд компенсация пасажиры аэросвит
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 438