Нещодавно Українці назвали найнебезпечніші види міського транспорту, перше місце посів трамвай. Мовляв, чиновники роблять вигляд, що парк оновлюють, а насправді, більша половина електромашин - не придатні для перевезення пасажирів. Якщо вдень ще можна помітити як курсують нові трамваї, то вночі їздять ті, на яких можна вбитися, жаліються люди.

Євгеній Агарков, журналіст : " Ось під таку трамвайну музику Кияни засинають та прокидаються щоранку. Кажуть, цей трамвайний парк давно треба оновити, бо мовляв і галасу від них багато і користі мало".

Це цікаво : Киевпастранс закупит семь трамвайных вагонов на 35 млн грн

"Всі трамваї - вони дуже старі, тому виглядають погано"

"Одного разу я їхала в трамваї і взагалі, незважаючи на те, що він був переповнений - зірвалася там ця штука з лінії, і ми стояли, навіть не випускали людей".

"А стульчики - шатаются, некоторые шатаются".

Такі раритети курсують практично усією Україною. Парк електротранспорту навіть у столиці зношений на майже 80%. У Киїпастрансі за 2-3 роки обіцяють щастя. У вигляді підлатаних старців.

Дивіться також : Телепорт з Троєщини в Київ: Як Азаров відкривав новенький трамвай

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс" : " Мы пошли по пути изначально, пути капитального ремонта существующих трамвайных вагонов Т3, они до сих пор эксплуатируются, достаточно успешно, имеют хороший вид и на сегодняшний день таких у нас эксплуатируется под 80 трамвайных вагонов".

Ось вони капітально відремонтовані. Працівники ДЕПО кажуть, що при оновленні перебирається кожна деталь. Що можна - відновлюють, що ні - ставлять нове. Коштує таке майже  мільйон гривень! Вистачить на 12 років.

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс" : " Создали такой трамвайный вагон К3РМ. Это трамвайный вагон, называют его кобра. Таких трамвайных вагонов на сегодняшний день у нас эксплуатируется 14 штук".

Такі бігають на швидкісній Борщагівській лінії. Це три трамвайних вагони з'єднали в один - великий.  Опустили підлогу. Наступний крок оновлення парку це створення власного трамвая. Нарекли "Каштаном".

Корисно знати :Проезд в скоростном трамвае на Троещине будет бесплатным

Микола Васильович, трамвайний конструктор : " Сборка заключается в том, что устанавливаться системы энергообеспечения, системы вентиляции и кондиционирования, полностью обустраиваться салон, собираться сидения, поручни. Устанавливаются системы защиты. После этого он снова заводиться на малярку, производиться малярные покрытия, после этого идет сдача трамвая в производство".

 Вони курсують по Троєщині. Пасажирів не  багато - бо ходить лише до міської електрички. 

Юрій Проданець, заступник головного інженера дарницького ДЕПО : " Першою перевагою є окреме кондиціонування кабіни водія і кондиціювання салону. Він обладнаний системою відео спостереження, знаходяться у вагоні 4 камери".

Це цікаво :В Киеве появился бесплатный трамвай для туристов

Обійшлося виробництво однієї такої електромашини у  4 мільйони 800 тисяч гривень. Тим часом експерти кажуть - експлуатація, ремонт, переробляння старих трамваїв та обслуговування колій для них,  у сумі майже в три рази перевищує витрати на утримання тролейбусів та автобусів. Тож доки вирішують стару проблему - назріла нова - а чи потрібні такі трамваї взагалі?

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: киев транспорт опасность трамвай
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2161