Вправність рук і жодної телепортації. Перенестися на сотні кілометрів за кілька секунд дозволяють віртуальні 3D-тури. Достатньо просто клікнути мишкою - і ви у Луврі чи фешенебельному готелі. Такими презентаціями компанії вправно залучають клієнтів.

Побувати у музеї чи вибрати апартаменти у  фешенебельному готелі, не виходячи із власної квартири. Таку можливість надають три-де тури. Віртуальні мандрівки - не тільки розвага, а й непоганий спосіб заробити. Як дизайнеру, так і замовнику. Для розробника 3D-турів Михайла все починалося, як хобі.

Дивіться також фоторепортаж : Просто хобби: Звуки моря на дому

Михайло Скиба, керівник компанії з виробництва 3D графіки : " Была идея, была мечта отобразить Лувр в виде виртуальной экскурсии. Год назад мы к этому приблизились. Один из больших украинский музеев сделали в таком формате. Когда можно и погулять по музею, и посмотреть экспонаты".

Директор медичної компанії показує результати піврічної роботи фотохудожників. Лабораторії та операційні на моніторі, наче справжні. Для клієнта це важливо, каже Олексій. Бо влаштовувати справжні екскурсії у стерильні кабінети - заборонено. Та й приїхати на оглядини до столиці не всі можуть.

Олексій Шершньов,  директор медичної компанії : " Например человек живет в другой области, хочет знать в каких условия, какие врачи, при каких условиях врачи будут выполнять ту или иную манипуляции. Собственно увидеть врача".

Дивіться відео : Медичний туризм в Україні набирає популярності

Три-де презентацію у майбутньому доповнять он-лайн-консультаціями лікарів. Відтак пацієнти зможуть іще й медиків самостійно обирати. Одна зйомка обійдеться доларів у дев’яносто. Ціна усього туру співмірна із вартістю створення дешевенького сайта чи невеликого тиражу каталогів.

Євген Котюх, фотохудожник : " Обычная фотография нам позволяет показать только какой-то кусочек. Да он красивый, привлекательный возможно, но трехмерная сьемка, она делается по кругу, это 360 градусов и  в результате сшивки этих кадров человек может полностью просмотреть все помещение".

Віртуальні мандрівки вподобали й туроператори. Бо можна показати майбутньому подорожувальнику курорт і готель, де він буде відпочивати. Художники навіть аерозйомку для цього використовують. Клієнтами стають і промисловці, продавці елітної нерухомості та ресторатори.

Корисно знати : ЕС поможет Украине поднять туризм

Михайло Скиба, керівник компанії з виробництва 3D графіки : "Сейчас владельцы бизнеса начинают понимать, что контент, который они на своем сайте размещают, он важен. То есть не просто заявить: у меня есть ресторан такой-то, поверьте, он хороший. Нужно показать, сделать хорошие фотографии, качественные".

Щоб фотографії вийшли якісні, не треба шкодувати грошей на професійне фото-обладнання та комп’ютерну техніку. Якщо вміло все організувати, бізнес окупиться за вісім місяців.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: компьютер отдых туризм тенденция
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1817