Київських водіїв сліпить і відволікає відеореклама. Яскраві оголошення змушують  мружитися. Рекламники відмахуються - все по закону. Бо там не прописано - що таке засліплююча реклама. Тож оцінюють яскравість на око. 

 

Яскрава реклама виїдає водіям очі. Через такі великі відеоборди можна навіть потрапити у ДТП. Адже насичені світлом повідомлення відволікають увагу учасників дорожнього руху.

ВІДЕО: Американські копи найвеселіші: Розважають водіїв танцями

Реклама лізе в очі - у буквальному сенсі. Водії скаржаться на яскраві відеоборди вздовж доріг. Тільки-но опускаються сутінки -  кермувальників. Ні письмові скарги. 

UBR: - У вас були такі аварійні ситуації, можливо?

Водій: - У меня не было, но я видел пару раз такие ситуации, что народ засматривался. Днем он впринципе не сильно. А вот вечером он сильно яркий такой.

UBR: - Дуже сліпить в очі. Він вам заважає дивитися на рух і можна потрапити в ДТП?

Водій: - Можна потрапити в ДТП, так.

Дивіться також: За зйомку ДАІшника на мобільний - тюрма

На стороні учасників дорожнього руху - Феміда. Стаття тридцять восьма закону про автомобільні дороги забороняє розміщувати рекламні носії, що засліплюють учасників дорожнього руху. Проте там чітко не прописано, що таке засліплення. Приміром, у Польщі відеоборди мають стояти на відстані 15 метрів від дороги. У нас - це практично над головою у водія.

Антон Кравченко, адвокат: "Якщо ми говоримо про те, що ж саме являється засліпленням, то питання залишається без відповіді. Тобто питання насправді є риторичним. Проблема якраз полягає в тому, що  стаття 38 цього закону вона конкретно не містить критеріїв, що саме являється засліпленням. Правильніше було б, коли ми встановлюємо певну відстань, яку, наскільки я розумію, досі немає, і всі, безумовно цієї відстані можуть дотриматися. Це було б ідеальним варіантом, оскільки вигравали б усі".

В асоціації зовнішньої реклами запевняють -  на відеоборди їм водії ще не скаржилися. Та й з дозвільними документами  -  все гаразд. Притримуються  встановлених законом норм. У КМДА кажуть протилежне.

Читайте: Киевляне могут остаться без газет

"В кол-центр КМДА за тиждень надходять десятки скарг від водіїв і мешканців будинків на завищену яскравість екрану. Дозволи на 27 екранів давало наше управління з реклами вже давно, дозволи на інші погоджували різні дорожні служби, причому найчастіше яскравість оцінювали на око, адже жорстких вимог щодо встановлення екранів немає", - Костянтин Бардаш, директор КП "Київреклама".

Корисно знати: Маленькие авто наиболее опасны

В асоціації безпеки дорожнього руху кажуть: Близько 60 відсотків ДТП в Україні стається саме через людський фактор. Не останню роль відіграє і реклама над дорогами, на яку відволікаються   водії.

Михайло Берлін, президент асоціації безпеки дорожнього руху: "Если на каком-то участке дороги происходит свыше трех ДТП в год, то это называется черна точка. То есть, есть причины, по которым эти ДТП происходят. Поэтому эти причины изучаются".

Дивіться: У центрі Києва на авто впав білборд

У Державтоінспекції не знають, скільки аварій стається з такої причини. Чимало причин ховається за сухим написом - водій втратив керування автомобілем. Водночас ДАІшники  просять скаржитися їм на незручні рекламні носії. 

Дмитро Полонський, Андрій Ярковой, Юрій Шульга, UBR.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: дтп реклама видео водители медиа
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1490