Одвічний символ надійності та якості - Королівська пошта Великої Британії - перетворилася на фінансовий тягар для Об’єднаного Королівства. Поштова служба втрачає клієнтів, а з ними і прибутки. Щоб урятувати монарший сервіс, уряд країни прийняв рішення продати частину бізнесу.  Нинішні керівники кажуть, головна проблема – відсутність модернізації. Саме це ставить Королівську пошту під удар.

Моя Грін, виконавчий директор Королівської пошти:  «Нинішні фінансові показники королівської поштової установи свідчать про те, що її треба закривати, а потім ще кілька десятків років сплачувати її борги. Для того, аби служба продовжила працювати, слід запровадити кардинальні зміни».  

Перші кроки до порятунку вже зробили. Адміністрації королівської пошти дозволили самостійно встановлювати ціни на власні послуги. Тепер, відіслати пакунок можна буде за шістдесят пенсів. Це вдесятеро більше, ніж раніше. Але все ж у кілька разів дешевше, за вартість послуг багатьох європейських поштових служб.

Джонатан Беламі, представник королівської пошти:  «Зараз, коли всі намагаються економити, люди обирають найдешевші служби. Часто звертаються до нас, адже ми гарантуємо якість. Але, якщо ми не отримуємо за це належної платні, то й пропонувати першокласний сервіс стає дедалі важче».

Із 2008-го року, обсяг збитків королівської пошти сягнув одного мільярда фунтів стерлінгів. А кількість замовлень скоротилася приблизно на чверть. Уряд Туманного Альбіона ухвалив рішення продати частину цього монаршого бізнесу. Щоправда, яку саме та коли, ще вирішують. Однак посадовці кажуть: усіх проблем це не розв’яже, і працівникам королівської пошти доведеться затягти паски, аби й надалі тримАтися на плаву.

Антоніна Шешеня. Телеканал UBR. 

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 640