Політична реклама рясніє на вулицях, у громадському транспорті і пресі. Утім ажіотажу на поліграфічному ринку немає. На цих виборах друкують на багато менше, кажуть учасники ринку. Зазнав змін  і пакет замовлень,   порівняно із попередніми парламентськими перегонами. Усе більшої популярності набуває широкоформатний друк для зовнішніх носіїв реклами. Мало того,  якщо раніше партії замовляли великі наклади, то нині роботи підкидають ще й  мажоритарники, яким потрібні невеликі партії продукції, аби покрити лише власний округ.

Дивіться також: Чим найчастіше грішать кандидати в депутати?

Тетяна Петрік, директор філіальної мережі поліграфічної компанії: "На сегодняшний день все говорят о сокращении бюджетов, об экономности, о практичности. Поэтому да...   есть крупнотиражные заказы, которые действительно покрывают и всю Украину  и рассылка в больших масштабах, но есть и мажоритарщики, которые покрывают только свой округ. Мы идем им на встречу. У нас для этого есть эконом тиражи".

Це цікаво: Кампанія-2012 стане найдорожчою

Директор філіалу поліграфічної компанії Тетяна Петрик каже, що на їхньому підприємстві середнє замовлення від мажоритарника обходиться у двадцять - 30 тисяч гривень. Це - різноманітні флаєра, плакати і листівки.

Обсяг виробництва у передвиборчий сезон збільшився відсотків на 15, не більше. Як зізнаються поліграфісти, на замовлення від політиків ніхто з них не полює, особливо коли йдеться про великі наклади. Короткочасна співпраця з партіями чи самовисуванцями може коштувати компанії постійних клієнтів.

Дивіться: По чім технології для народу: Скільки заробляють політтехнологи

Костянтин Колобов, директор поліграфічної компанії: "Политика интересна в том случае, если у тебя не большая загрузка и это помогает заполнить время рабочее заказами. Если же у тебя сформирован пакет, то в принципе из-за сиюминутной выгоды, даже если ты продашь дороже, ты можешь потерять постоянного заказника".

Читайте: Сколько стоит размещение политрекламы на видеобордах

Вибори - золотий час для тих, у кого сутужно з клієнтами. У цей період своє матеріальне становище можуть поліпшити підприємства, що мають ненавантажені виробничі потужності. Учасники ринку кажуть, що на ціні тимчасове збільшення попиту на їхню продукцію не позначилося, адже зараз мало яка поліграфічна компанія завантажена на 100 відсотків.

 

Юлія Шост, Максим Маслєнніков, Олександр Черняк, Новини UBR

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: политика реклама медиа агитация
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1001