Українським партіям виборча кампанія коштувала 225 мільйонів доларів. Пише польська газета "Dziennik. Gazeta Prawna". Для порівняння, у Польщі політики на попередні перегони витратили  32 мільйони доларів, у Чехії - 42, а в Німеччині - 80. Найбільше грошей віддала на рекламу партія Наталії Королевської, але її політсила до парламенту не пройшла. Водночас, за словами соціологів, до 15% українців визнають, проголосували за певну партію чи кандидата, бо на них вплинула агітація.

Див. також: Кому фотожаби, а кому витрачені мільйони: Яка політреклама влучила у яблучко, а хто пустив гроші на вітер

Павло Фролов, науковець інституту політичної психології НАПНУ: "Найбільше тих хто говорив, що вони зробили свій вибір саме під впливом реклами - це прихильники партії Королевської, але це означає водночас, що це не тільки реклама Королевської на них вплинула, але на них могла вплинути і будь-яка інша реклама. Ну результати ми теж бачимо зараз".

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: политика стоимость выборы
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 838