Обіцяв - і відкрив. Прем'єр-міністр  Микола Азаров офіційно запустив трамвайну лінію на Київському житловому масиві Троєщина. Там же  презентували нові трамваї. Напередодні наша знімальна група провела міні-рейд перед відкриттям і оцінила обсяг робіт, який довелося виконати за ніч до візиту прем'єра. Як за добу змінилася станція, бачив Євгеній Агарков.

Сюжет: На Троєщину замість метро, збудували майже трамвай

Як нам і обіцяли - станція блищить як нова копійка. Висять надувні кільки, стоять незаймані турнікети, а тут лежать зразки квиточків. "Вставляю билетик в компостер и он его компостирует, загорается лампочка". Кажуть що ці квиточки унікальні і хоч їх собівартість приблизно 4 копійки, але підробити їх начебто неможливо.

ФОТО: Телепорт из Троещины в Киев. Запуск скоростного трамвая!

Анатолій Долинний, генеральний директор компанії-виробника квитків: "Розроблено нову технологію захищеного квиточка який двічі перевіряється, двічі валідується, перший раз на так звану технологію: "Свій-чужий", тобто, це взагалі квиток чи ні? І друга перевірка: чи він вже погашений чи ні?".

До нових квитків - нові трамваї. Їх також показово виставили на станції. Загалом таких 5ть, шостий саме доробляють. Ось на цьому заводі. Кожен вагон  коштує 4 мільйони 800 тисяч гривень.

Цікаво : На Троещину пять дней можно ездить бесплатно

Прокататися на 165-місному трамваї серед перших пішли Микола Азаров з Олександром Поповим та силою-силенною охоронців.

Микола Азаров, прем'єр-міністр України: "Ну я сейчас подошел к людям, которые пришли на открытие этой станции и спросил: "А нужен им скоростной трамвай?" Как вы думаете, что они мне ответили ?..... Ну что ответили?.... Не по-разному, а ответили однозначно что нужен и хорошо что вы его построили. Вот это мне очень приятно было слышать".

Дивіться також: На Троещине построят ледовый каток

Нова колія частково дозволить жителям Троєщини швидше дістатися до правого берега. Хоча повноцінно замінити обіцяне метро з окремим мостом - не зможе. 

Євгеній Водовозов, начальник ГУ транспорту і зв'язку КМДА: "Маршрутки это все временные дела и они потихоньку будут отмирать из года в год. Во-первых, это электро транспорт, начнем с этого и это разгружает дороги это дает человеку возможность более быстрее и гарантированно добраться".

Загалом у реконструкцію трамвайної гілки вклали 245 мільйонів гривень. Чи окупляться вони? Свого часу її  закрили через нерентабельність. Однак поки що люди їздитимуть нею - безкоштовно. Цілий тиждень.

 

Євгеній Агарков, Володимир Февчук, новини UBR

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: азаров транспорт троещина трамвай
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1913