В очікуванні кінця світу не лише можна добре заробити на свічках та солі. Піар-відділи багатьох фірм використали апокаліптичну тему для своїх компаній. Тут не потрібно додаткових витрат - всім відомо, про що йдеться. Тож реклама з руїнами та вірусами стала топовою цього року. А ще армагедон з'явився і в оголошеннях.

Читайте також : Как украинцы готовятся к концу света

Тема кінця світу - для маркетологів джерело натхнення. Прірви, зруйновані будинки та мости і жодної людини навколо. Все, що лишилося на землі після апокаліпсису. Але це авто особливе. Йому не страшні ані стихії, ані завали. Водій взагалі не зрозумів, що сталося.

Ще креативніше до реклами підійшли розробники техніки. Їхня ідея така - кінець світу спровокували самі люди. Через несправний старенький телевізор розтрощили цілі міста.

Дивіться відео : Українцям пропонують набори для кінця світу

Мобільним операторам апокаліпсису вдалось уникнути, бо тарифи на дзвінки знизили. Тему кінця світу експлуатують і в зовнішній рекламі.

Лілія Горєла, маркетолог : " Те компании которые используют тему конца света в основном это либо молодежные бренды и они используют эту тему как такую дрейфовую, как тему шутка, как юмор среди своей целевой аудитории, которая в принципе понимает в том числе черный юмор".

В оголошеннях без апокаліпсису теж ніяк. Як ідеальну схованку рекламують звичайні будинки ті,  хто здають їх в оренду.

Лілія Горєла, маркетолог : " Это просто дом в аренду, он у меня стоит я никак не могу его сдать и мы это как дополнительная возможность для рекламы, для тех кто интересуется этим вопросом".

Слухи о конце света полезны, - психологи

Запевняють, у такому помешканні є все, щоб пережити важкі часи - камін, запас дров, свердловина з питною водою та генератор. Але жодних бункерів. За три місяці проживання всього  30 тисяч гривень. Але охочих орендувати такі схованки небагато. За тиждень лише один дзвінок.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: видео маркетолог конец света ролики
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1889