Криза ближче, любові хочеться більше. Українці все менше соромляться відвідувати магазин з пікантним крамом. Незвичайний товар уже не продають з-під поли, виробники зібрались на міжнародну виставку у столиці - похизуватися новинками.

У Радянському Союзі сексу не було, але народжуваність була більшою. Зараз секс є - а дітей - все менше! Соціологи кажуть, біда в тому, що молодь заледве не зі школи повинна заробляти на життя. А тим, хто суміщає роботу і навчання, не до дітей. Та це не стосується самого кохання.  Індустрія товарів для любові у нас – квітне.

Дивіться також : Грецька секс-індустрія постраждала від кризи. На секс-виставці порожньо

Самуїл Аронович, відвідувач виставки : " В моей молодости секс-шопов не было и даже секса не было как говорится, все было из-под полы. Просто смотрю и завидую тем молодым людям которые все это раскрепощенно, раньше с девушкой пошел в кинотеатр взял за руку, а она говорит женись, а теперь все это просто и красиво и хорошо".

Тетяна, відвідувач виставки : " Наконец то это выходить из рамок какого-то подполья к современной такой индустрии и мне кажется этим не стоит пренебрегать,  потому что это действительно касается здоровья непосредственно, эротизма, сексуальности к этому надо по другому относится".

Клінтон знову в центрі секс-скандалу - ВІДЕО

Інтимна індустрія так розвинулася, що зібралась у Києві на гігантську міжнародну виставку. Звезли пікантний крам з усіх куточків світу. Приміром - японці здивували практично невидимими презервативами.

Євген Тімін, представник компанії : " Ети презервативы в два раза прочнее по сравнению с обычными латексными презервативами. Они сделаны из полиуретана. Этот материал просто не ощущаем на теле".

Якщо європейці надають перевагу стриманим аксесуарам, то українці - на диво -  вибирають яскраве розцяцьковане приладдя.

Анна, продавець : " Как то в Европе более сдержанный дизайн предпочитают люди, у нас более эксцентричный какие-то вещи, да у нас любят".

Читайте також : FEMEN разделись в Бразилии против секс-индустрии

Традиційно продажі товарів інтимного характеру  зростають восени і в кризові роки.

Тетяна Стець, журналіст : " У кризові роки від надмірного стресу українці бажають розслабитися. Найкраще допомагає у цьому кохана людина, а урізноманітнюють інтимне життя пари продукцією з секс-шопу".

Ціни на пікантний крам продавці не піднімають свідомо.  Бояться втратити клієнта.

Це цікаво : Самые часто встречающиеся женские комплексы

Вадим Шевченко, власник мережі секс-шопів : " Мы стараемся держать цены на прежнем уровне, мы сдержали большой удар по цене когда скачек был с 5 до 10 гривен вырос доллар, мы поставили для себя определенную такую цель что мы должны сохранить нашего покупателя и его лояльность и не думать в этот момент о прибыли вообще".  

 Логіка проста, якщо все з дорожчає, то обираючи між хлібом і задоволенням, українці оберуть - хліб.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: магазин индустрия секс-игрушки
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1115