На початку року підприємець Єгор Анчішкін створив он-лайн-версію супермаркету. Через такий сайт можна зібрати необхідний кошик харчів. А у зручний час отримати з доставкою. У Києві так працює вже кілька мереж великих магазинів. Окуповується цей бізнес за рік.

Єгор Анчішкін, приватний підприємець: «Мы собираем заказ, доставляем его. Наши клиенты все, кто экономит своё время. Хотят более оптимально построить свою жизнь и не испытывают наслаждения от похода по рядам супермаркета.»

Усе дуже просто. Покупець заходить на сайт відповідного ресурсу, обирає супермаркет і складає кошик на власний смак. І робить  замовлення. Планова доставка коштує 30 гривень. Термінова - 59.

Єгор Анчішкін, приватний підприємець: «Это не дороже. Это даже дешевле. Во-первых, вы должны учитывать, что, когда вы совершаете поездку в супермаркет, вы тоже тратите деньги на бензин. Мы доставляем продукты по тем же ценам, что они продаются и в супермаркете.»

Цей бізнес досить затратний на старті. Адже знадобляться кілька автомобілів, що розвозитимуть замовлення. Однак, добовий прибуток ідентичний статкам супермаркета з площею 700 квадратних метрів. Також варто домовитися з великою торговельною мережею. Наступний крок – створення сайту. Зазвичай це коштує від 2 тисяч гривень. На відміну від інтернет-торгівлі технікою, тут звичайної "інтернет-вітрини" замало.  У продуктовому роздрібному продажу важливо, щоб людина могла купити все, що їй потрібно, і  в одному місці.

Єгор Анчішкін, приватний підприємець: «Покупка одной и той же корзины - рутина. Упакованный товар можно точно так же в интернете. Мы фотогравируем товар со всех сторон. 360 градусов можно рассмотреть.»

Реальніше заявити про себе через інтернет-рекламу, кажуть гравці ринку.  Оскільки 70% українців - активні користувачі мережі.

Олександр Ольшанський, фахівець ІТ-ринку: «Реклама в соцсетях ещё пока дёшево, в Америке она уже не дёшево. А эффект мы получим скорее всего пропорциональный такой, как у них. Поэтому можно попытаться за небольшие деньги сделать большую работу.»  

За іронією долі, один із двигунів розвитку дистанційної торгівлі продуктами харчування водночас його і гальмує. Мова про автомобільні затори. Покупці не готові довго чекати доставки замовлення. Відмовляються від привезеного приблизно у 3% випадків. Причому навіть тоді, коли експедитори через пробки спізнюються на 20-40 хвилин. Аби уникнути цих незручностей, варто поділити місто на кілька зон і мати в гаражі кілька машин. У Сполучених Штатах он-лайн-супермаркети звична справа. В Україні - новація. Тож ніша вільна. Великих гравців в Україні усього близько десяти, кажуть фахівці.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1130