Паспорт енергоефективності будинку видаватимуть на десять років. В ньому зазначать адресу приміщення, клас його енергоефективності, інформацію про функціональне призначення будівлі, її об'єм та площу. Документ  обов'язковий для новобудов та готових споруд, які продають або здають  в оренду. Та тих, які потребують капітального ремонту чи реконструкції. А це кожен п'ятий панельний будинок в Україні.  

Олександр Тронь, директор департаменту державного регулювання Держенергоефективності України: «Щоб знати, які види робіт виконувати для того чи іншого об'єкту, потрібно мати енергетичний паспорт, який чітко покаже, де що  в будівлі негаразд. Ці проекти повинні обов'язково мати висновок енергетичного аудиту.»

За оформлення документа люди муситимуть заплатити самі. Розрахунки енергоефективнності дев'ятиповерхівки з трьома під'їздами коштують близько 10 тисяч гривень, порахували експерти. Якщо цю суму рівномірно поділити між усіма мешканцями будинку, то за кілька років зекономити можна значно більше. Пілотні проекти вже реалізовують у Сумах, Чернівцях, Львові та на Донеччині.

Олександр Кузнець, голова Асоціація інженерів енергоефективних технологій:  «Цей документ передбачає обмеження втрат тепла через двері, через вікна, через стелю, через підлогу людина мусить платити тільки за ту енергію, яку вона споживає.»

Мешканці, які матимуть паспорт енергоефективності свого будинку зможуть вимагати від держави грошей на зменшення енергозатрат. Утім, коштів на всіх не вистачить, кажуть у профільному агентстві. До того ж, в Україні ще не провели загальну інвентаризацію житлового фонду.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 3977