Переважно SМS-рекламу компанії вважають чи не найефективнішим способом залучення аудиторії. По-перше, це дозволяє встановити прямий контакт між компанією та потенційним клієнтом. По-друге, майже сто відсотків таких повідомлень адресат прочитає.  До того ж, їх вартість набагато нижча від реклами в Інтернеті та на телебаченні. Приміром, розсилка повідомлень на шість тисяч номерів може коштувати до двох тисяч гривень.

Читайте: В сентябре мир спамила "Мишель Обама"

Ірина Лілик, директор української асоціації маркетингу: "Что касается смс-рассылок, то они приходят непосредственно на ваш личный телефон, вы его обязательно открываете и читаете. Вы его сохраняете, если вам это нужно и поэтому это очень хорошо работает".

Дивіться також: SMS-послуга втрачає популярність

Проте, така реклама не завжди викликає адекватну реакцію у абонентів. Щоб відмовитися від мобільного спаму, слід відвідати сайт або ж подзвонити на номер, що вказаний у повідомленні та скасувати розсилку.

Читайте: Украинцев донимает спам

Владислав Войтович, представник мобільного оператора: "В 99 процентов случаев Это работало.  В одном случае это не работало, я не нашел контакты, но оформил жалобу просто. Это может любой абонент оформить через оператора мобильного. Если вы начали получать смс-рассылку, не просто ругаться в воздух, да, а действительно предпринять попытку отписаться - это работает".

Це цікаво: Водители cмогут пожаловаться на ГАИшников по SМS

Як правило, абоненти самі залишають власні контакти ,приміром, у магазині, оформлюючи знижку. Або ж у вільному доступі у соціальній мережі. Цим потім і користуються спамери, формуючи базу із цільовою аудиторією.

Дмитро Полонський, Юрій Шульга, Макс Маслєнніков. "Особистий капітал". UBR.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: технологии смс спам
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 3876