Шанувальники комп’ютерних ігор можуть тріумфувати! Тепер їхні улюблені герої отримають реалістичну шкіру і непідробне людське обличчя. Одна з основних проблем, перед якою постають виробники віртуальних ігор, полягає в створенні реалістичних персонажів. Адже комп'ютерних героїв відразу можна відрізнити від зображень реальних людей за шкірою. Іспанський фахівець у галузі комп'ютерної графіки Хорхе Хіменес знає, як подолати цю проблему.

Дивіться також:   Рай для ігроманів - у Німеччині відкрилась виставка "Геймском"

Він розробив алгоритм, який дозволяє звичайному комп'ютеру з графічною картою виконувати в режимі реального часу рендеринг людського обличчя. Технологію він назвав відокремлюваними підповерхневого розсіювання. Для отримання максимально реалістичного зображення краще використовувати потужний пристрій. Проте і на стандартному обладнанні програма буде працювати. Розробник користувався машиною, оснащеною відеокартою GeForce GTX 580. Вона дає змогу «крутити» демо з прийнятною якістю із середньою частотою 112,5 кадрів за секунду.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 467