Слідкувати, товаришувати, штурхнути, подобається… Найбільша у світі соцмережа Facebook продовжує задовольняти апетити своїх користувачів. На додачу до десятка існуючих клавіш, компанія почала тестувати у Сполучених Штатах  кнопки "хочу" (Want) і "отримати" (Collect).

ВІДЕО: Вішалки, що показують "лайки"

Їх зможуть розміщувати бренди на фотографіях своїх продуктів. Want і Collect із учорашнього дня тестують у роботі. Крім того, додано функцію Collections ("Колекції") для альбомів компанії. До партнерів увійшли рітейлери Pottery Barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics і Fab.com.

Скандал: Китайці знову відмовилися збирати IPhone

Скандал: Китайці знову відмовилися збирати IPhone

Якщо користувач натисне на кнопку Want, то продукт потрапить у список бажаних товарів (Wishlist). Найчастіше такі інструменти використовують фірми для відстеження споживчих смаків і дії реклами. У випадку, якщо користувач натисне на кнопку Collect на фото продукту з "колекцій", це відобразиться у його Хроніці. Хоча сам процес оформлення покупки відбувається не на Facebook. Запуск подібних функцій означає прагнення соцмережі розвивати напрямок електронної комерції і диверсифікувати джерела доходу.

В Facebook теперь можно дарить реальные подарки

Нині компанія не бере з брендів плату за використання "колекцій", а також не вимагає відрахувань з транзакцій. Однак, якщо тестування пройде успішно, велика ймовірність, що соцмережа буде монетизувати сервіс. Нагадаємо, виручка Facebook у другому кварталі 2012 року становить понад мільярд доларів. Більша її частина - майже 84% генерується за рахунок реклами.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: технологии facebook
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1534