Виробники одягу все більше прагнуть контролювати та передбачати поведінку покупців. Для цього один із загальновідомих брендів запроваджує нову систему моніторингу за клієнтами. Компанія Almax створила не просто манекени.

Дивіться: Гардероб для королевы. Как создают наряды Ее Величества

Ці неживі фігури отримали назву EyeSee через непомітні відеопристрої в очах. Картинка з камери надходить на комп'ютер, на якому встановлена програма для розпізнавання осіб. Аналізуючи зображення, вона визначає стать, вік і расу відвідувача. Спираючись на ці дані, власники магазину можуть скорегувати представлений у крамниці асортимент одягу. Компанія-розробник вирішила доручити спостереження за клієнтами саме манекенам, оскільки це дає можливість розмістити камеру на рівні очей відвідувачів - найбільш вдала позиція для зйомки.

Це цікаво: Гардеробний менеджмент допоможе перебрати гардероб

Крім того, фігури привертають увагу, і люди, як правило, пильно їх розглядають. У найближчому майбутньому Almax планує навчити їх ще й розпізнавати мови. Це дозволить власникам крамниць зрозуміти, чи подобається відвідувачам одяг на манекені. Вартість однієї фігури становить близько 4 тисяч євро.

ВІДЕО: Японці роблять манекени з біомаси

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: магазин покупатели слежка менеджмент манекен
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 693