Український підприємець, власник івент-агентства "Три Н" Максим Кріппа ініціював інтернет-челендж "Естафета добрих справ". Мета заходу - залучити якомога більше людей до надання допомоги і підтримки тим, хто її потребує.
Правила участі прості:
- Визначитися з видом допомоги, надати її
- На своїй сторінці в соцмережах викласти фото або історію наданої вами допомоги з хештегом #естафетадобрихсправ
- Відзначити трьох друзів, яким передаєте естафету
"Я почав челлендж з того, що придбав "підвішені" пакети з продуктами для стареньких на сайті Rozetka, - говорить Максим Кріппа. - Потім купив і розвіз продукти літнім людям із сусідніх будинків. Але допомога необов'язково повинна бути матеріальною. Поділіться своїми знаннями, зв'язками, рекомендаціями з тими, кому це потрібно. Зараз багато хто залишився без роботи. Думаю, для них цінною буде порада з працевлаштування".
"Ідея запустити челлендж прийшла не відразу, - зізнається Максим Кріппа. – Раніше я вважав, що добро потрібно робити тихо. Міні-модель челенджу ми вже давно практикуємо в сімейному колі: відвідуємо притулки для тварин, перераховуємо гроші в благодійні фонди. А фото або історії викладаємо в спільний сімейний чат, щоб передати естафету одне одному. Перевести сімейну традицію в розряд челенджу для громадськості вирішив після того, як прочитав про подібні ініціативи інших бізнесменів. Зрозумів, що все залежить від мети - якщо розголос допоможе збільшити масштаби допомоги і зробити її по-справжньому значною, треба писати про це всюди, де можна".