Український підприємець, власник івент-агентства "Три Н" Максим Кріппа ініціював інтернет-челендж "Естафета добрих справ".  Мета заходу - залучити якомога більше людей до надання допомоги і підтримки тим, хто її потребує.

Правила участі прості:

  1. Визначитися з видом допомоги, надати її
  2. На своїй сторінці в соцмережах викласти фото або історію наданої вами допомоги з хештегом #естафетадобрихсправ
  3. Відзначити трьох друзів, яким передаєте естафету

"Я почав челлендж з того, що придбав "підвішені" пакети з продуктами для стареньких на сайті Rozetka, - говорить Максим Кріппа.  - Потім купив і розвіз продукти літнім людям із сусідніх будинків.  Але допомога необов'язково повинна бути матеріальною.  Поділіться своїми знаннями, зв'язками, рекомендаціями з тими, кому це потрібно.  Зараз багато хто залишився без роботи.  Думаю, для них цінною буде порада з працевлаштування".


 

"Ідея запустити челлендж прийшла не відразу, - зізнається Максим Кріппа. – Раніше я вважав, що добро потрібно робити тихо. Міні-модель челенджу ми вже давно практикуємо в сімейному колі: відвідуємо притулки для тварин, перераховуємо гроші в благодійні фонди.  А фото або історії викладаємо в спільний сімейний чат, щоб передати естафету одне одному. Перевести сімейну традицію в розряд челенджу для громадськості вирішив після того, як прочитав про подібні ініціативи інших бізнесменів. Зрозумів, що все залежить від мети - якщо розголос допоможе збільшити масштаби допомоги і зробити її по-справжньому значною, треба писати про це всюди, де можна".

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Просмотров: 122