Із початком осені столиця без заторів - рідкість. Хто повернувся з відпустки, хто з передмістя. А ще побільшало громадського транспорту. Але вже наступного року київська влада обіцяє - автобусам і тролейбусам на дорозі завжди буде зелене світло.

"На тролейбусі чи автобусі встановлюється відповідне обладнання. І при наближенні до світлофорного об’єкту контролер - це апарат, який керує перехрестям -його бачить, вступає з ним в контакт і підкориговує режим так, щоб він проїхав на зелене світло", - пояснює заступник директора КП "КИЇВДОРСЕРВІС" Сергій Катрич.

Прогнозують, як мінімум, 5% автовласників пересядуть на громадський транспорт. Зменшити затори на чверть чиновники планують іще й за рахунок інформаційних електронних табло. Вони попереджатимуть водіїв про ущільнення руху. Перше ноу-хау уже два роки працює у тестовому режимі на площі Перемоги. Іще кілька збираються встановити до Євро-2012.

"Якщо на проспект Бажана виїжджає водій, то він буде бачити, що до Хрещатика йому їхати 20-15 хвилин чи півтори години. Якщо там буде 15-20 хвилин то він буде їхати цим шляхом, якщо півтори-дві години, тобто попереду затор, то йому буде надана інформація про альтернативний маршрут", - розповідає заступник директора КП "КИЇВДОРСЕРВІС" Сергій Катрич.

Та це у майбутньому. Сьогодні ж дізнатися про затори можна по радіо або за допомогою навігатора. Для цього в автомобілі потрібно мати гаджет із функцією блютуз або такий, що передбачає використання сімкартки.

"Первый, это с помощью навигаторов Гарминг, но эта функция трафика в Украине сейчас нормально не работает. Есть еще два варианта, такие, как Яндекс-пробки и Новител-пробки. Они отслеживают в реальном времени, если затруднено просто движение, таким же образом высвечивается, допустим, желтый, зеленый, розовый или красный цвет реально по тому маршруту, который вы прокладываете на навигаторе", - дає поради продавець у магазині автотехніки Олександр.

Коштує таке диво техніки від 600 гривень, а за користування інтернетом за місяць доведеться заплатити 20-30 гривень. Проте автовласники стверджують: техніці не довіряють - покладаються переважно на себе.

- есть какието улочки, чем лучше знаешь Киев, тем больше вероятность, что не попадешь в пробки.

- стараемся окольными путями объезжать, кто ищет, тот всегда найдет.

- ну по карте посмотреть с утреца, либо радио послушать. Информируют, но не всегда точно, поэтому только на себя полагаемся.

Сумнівів не викликає єдиний найпевніший спосіб, як не потрапити у затор. Тут і водійських прав не потрібно, і на пальному заощадити можна.

Швидко дістатися на роботу з легкістю оминувши затори можна на такому двоколісному транспорті. У Європі така практика діє уже давно. Українці ж комфортабельні авто міняти на екологічно чисті велосипеди не поспішають. У Києві ними активно користується лише 45 тисяч українців.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: общественный транспорт ubr светофоры навигаторы
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1467