Проїзд у київській підземці подорожчає. У міськдержадміністрації припускають, що це буде новорічним подарунком пасажирам. Збитки метрополітену величезні, через це не поліпшують послуг перевезення, постійно зношується рухомий склад. За півроку на ремонт витрачено 110 мільйонів гривень. А з урахуванням запланованого будівництва нових станцій до 2025-го необхідно придбати 400 вагонів.

Київський метрополітен зазнає серйозних збитків. Нині підземці на все-про-все не вистачає 123 мільйони. За підрахунками фахівців, якщо підвищити вартість проїзду мінімум на 65 копійок-цього вистачить, аби покрити нестачу. Востаннє тариф переглядали 4 роки тому. У столичних керівників своя математика - мовляв, хай спробують змешити збитковість метро. Наприклад, автоматизують продаж жетонів.

"Це збільшіть і саму виручку, як і в тому ж метрополітені, так і Київпастрансі, дасть скорочення штатної чисельності і таким чином скоротить людей", - вважає Руслан Крамаренко, заступник голови КМДА.

Основний прибуток київської підземки - реклама. За перше півріччя на оренді площ метрополітен заробив майже 4 мільйони гривень. Однак і тут прорахувались. Свідомо чи ні, але чомусь підписали деякі договори на 15-20 років з фіксованою ставкою.

"Ті договори, які дійсно є, на жаль, де фісковані тарифи, ну можна іншими методами спонукать контрагента для того, щоб поступитись цим, у нас є така можливість і вони відчувають, якщо буде підтримка з боку КМДА, ми вирішимо", - повідомив Володимир Федоренко, начальник КП "Київський метрополітен".

Скасувати невигідні угоди можуть в інший спосіб - наприклад, рекламу та оренду, як непрофільні послуги - централізувати. Та все одно проїзд ймовірно подорожчає вже з січня. Тим більше, що столична підземка втрачає й на іншому - їй не повністю компенсують пільгові перевезення. За півроку безоплатним проїздом скористались майже на 79 мільйонів гривень, а дотацій надійшло лише 50 мільйонів. Повідомляє телеканал UBR.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: киев метро подорожание ubr
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1491