Українські дизайнери також долучаються до Євро 2012. Створюють свій символ Чемпіонату. Ось цього футболіста. Кожен вболівальник бачить свого кумира.

Автор цього символу - лялькарка Марина Зиміна. Каже: створювала український образ Євро-2012 близько двох місяців.

"Я, когда окунулась в эту тему, я поняла, что да, действительно, это можно сделать. Соединить с нашей страной, с корнями, не просто, чтоб это был юмористический образ, шаржевый, а действительно наполненный духом. Да, это действиетльно собирательный образ просто футболистов, но цвет сине-золотой - это символика нашей страны, наших корней", - пояснює Марина Зіміна, лялькарка.

Подивитися на витвір до одного з київських ресторанів прийшли футболісти із сім'ями та відомі тусівники. Новий символ їм сподобався. Та не менше вражень отримали від презентації колекції українського дизайнера Марина Гуралюка.

"Я считаю, что 2012 не может не быть модным в цвете желто-голубом, поэтому вся коллекция в таком тоне, кроме одной позиции, которая такой мини-бонус, трек в сторону Польши" , - розповів Марин Гуралюк, дизайнер.

Дизайнер для створення колекції використав справжній шовк блакитного кольору в поєднанні з жовтими принтами та пасками. Кульмінацією показу стали червона сукня янгола та весільна. Демонстрували плаття у національних тонах дружини українських футболістів. Утім, купувати такого модного вбрання не планують.

"Но это же не тусовочное, это чисто свадебное, а замуж я уже вышла. Поэтому оно мне вообще не надоя, никак", - сміється Ольга Ракітська, дружина Ярослава Ракітського (ФК "Шахтар").

Марин Гуралюк усвідомлює, що його суконь просто так не купують. Тож замислюється про організацію доброчинного аукціону. Мовляв, там охочих вистачатиме. Повідомляє телеканал UBR.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: символ евро-2012 украинские дизайнеры. ubr
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1265