Коли зникнуть ямки. На українських дорогах. Цього тижня Укравтодор - з упевненістю заявив - до 1 травня. Щоправда натякнув - грошей не так і багато. Але саме цього тижня стало відомо - скільки кілометрів і скільки ямок доведеться ліквідувати. Цифра - вражає. У дорожньому відомстві повідомили: за роботу планово візьмуться, коли температура буде стабільно плюс п"ять. 300-та бригад - рятуватимуть шляхи. У Києві їх уже рятують. Із завзяттям. Технології кажуть схожі на європейські.

Прийшла весна - зійшов асфальт. Мільйони пропущених зустрічей, тисячі втрачених годин, коліс, бамперів, а то й цілих авто. По такому бездоріжжю як цього річ, наші водії ще, схоже, не їздили. Жалюгідність ситуації визнає і вище керівництво. В "Укравтодорі" до Пасхи обіцяли залатати майже тридцять сім тисяч кілометрів автошляхів.

Советы водителям: техника езды по украинским дорогам

Працювати доведеться стаханівськими темпами. Чиновники порахували: якщо об"єднати всі ями в одну, то вийде дірка розміром майже півтора мільйона квадратних метрів. Її мають залатати за сімдесят днів. Тобто, щодня на дорогах України має зникати  шістдесят тисяч вибоїн середнього розміру. Ця столична бригада за зміну  проходить в середньому сімдесят  метрів. 

Микола, виконроб : " Мы сейчас производим ремонт дороги литым асфальтом, который специально создан для работы в зимний период.  Сначала основание очищается воздуходувом, затем туда загружается литая смесь литого асфальта и присевается сверху мелким щебнем и застывает".

Аби застигнути, асфальту достатньо двадцять - тридцять хвилин. І рік служби - гарантовано. Так кажуть фахівці. Хоча на цій самій вулиці, як і на десятках інших вітчизняних доріг, місяць тому ями вже латали. Тоді вперше зійшов сніг.  А так ремонтують дороги в Німеччині.

В Укравтодорі розводять руками. Куди ж без ям, коли  сімдесят п"ять відсотків українських шляхів не знають, що таке капітальний ремонт. Одна з більш-менш цілих трас для автомобілістів нині - Київ-Харків. Восени її ремонтували і розширювали - спершу фрезерували стару поверхню, поливали її водою.

Борис Снідко, керівник проекту "Київ-Харків-Довжанський" : " Перший шар основи на 11м укладається із регенерації – 15 см. Далі проект передбачає влаштування 3 шарів асфальтобетону. Це 8 сантиметрів крупнозерниста пориста суміш, 8 сантиметрів крупнозерниста щільна суміш і 5 см. Менше ніж 8 градусів середньодобової температури,  неправильний старт асфальтоукладача або занизька температура самого асфальту - одна помилка і дорожнє покриття рівним уже не буде. Асфальт в нас в машинах, получається, тестують, накривають брезентами, щоб він не остивав, практично такий і приходить.  Градусів теряє із заводу, а при укладанні уже виходить  140, ідуть катки, так само катують, охолоджують його.

Дорожники ликвидировали 45% ям на основных дорогах

Спроектована для великого транспортного потоку, розрахована на навантаження одинадцять з половиною тонн на вісь. Прокладена із використанням новітніх технологій. Ця дорога мала б прослужити десять - п’ятнадцять років, принаймні таку гарантію дають будівельники у європейських країнах. Але для цієї траси гарантійний термін закінчиться через три роки.

Суттєве значення має для наших автомобільних доріг бітум для асфальтобетонних шарів. Саме вони найбільшу відповідальність несуть в наших дорогах за міцність і довговічність. Від якості в’яжучого і залежить якість всієї автодороги. Бітуми, які застосовуються у нас, потребують суттєвого покращення і для них застосовують поверхнево-активні речовини.

Саме ці речовини гарантують морозостійкість і вологостійкість ґрунту. За деформативність та витримування високих температур відповідають вже полімерні добавки. Використання таких розробок під час будівництва, каже науковець, підвищить вартість проекту в середньому на п’ятнадцять відсотків

Тепер опозиція відповідає і за ями на дорогах

Уляна Дрючкова, журналіст : " Технологію будівництва доріг можна порівняти наприклад із виготовленням тортів. Беремо необхідну кількість коржів, у нас це 5, і ретельно, як написано в рецепті, покриваємо їх кремом. Ні більше, а ні менше, пропорції повинні бути правильними. Далі пришвидшуємо процес намазування крему на корж. Ножиком і складання один на один. Тортик готовий. Правда це - європейський зразок. В українських реаліях все трохи по-іншому. На цей шар не вистачило грошей у бюджеті. На цьому вирішили зекономити. Залишилося три. Покрити кремом їх можна будь-як, й так ніхто не побачить".

Ні до чого українським дорожникам й західні технології ямкового ремонту. У нас свій креатив - наприклад, Горлівський рецепт закидування дірок цеглинами.  Рівні автошляхи Україні поки що не світять . Укравтодор продовжує нарікати на нестачу коштів, а прокуратура  - голосно заявляти про розкрадання коштів установи.

Киев хочет заставить предприятия ремонтировать дороги

Доки одні крадуть, інші шукають злодіїв, українські водії й далі облизуються на європейські дороги й після екстремальної їзди по дорогах знову прямують на СТО.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Теги: украина дорога ремонт
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2249
Загрузка...
Загрузка...