Більшість українців напередодні новорічних свят планує купувати компютерну або побутову техніку у період різдвяних знижок і витратити на це від 2 до 5 тисяч гривень. Такими є результати дослідження міжнародного агентства маркетингових досліджень iVOX Ukraine, підсумки якого були оголошені сьогодні, 3 грудня, передає кореспондент RegioNews.

Украинский рынок бытовой техники терпит стагнацию

Серед респондентів, які брали участь у дослідженні, 97% готові купити перед Новим роком будь-що, 76% зимовий одяг чи взуття. Проте виділяють на сезонний шопінг українці невелику суму в середньому 1000 грн.

У бюджетному діапазоні 1001-2000 грн найбільша кількість респондентів (37%) готові купити персональну електронну техніку, 33% - верхній одяг, 25% - одяг чи взуття для дітей. Серед тих, хто планує витратити більше 2 тисяч гривень, понад половини респондентів (53%) витратить цю суму на купівлю компютеру або електронної чи побутової техніки для дому. Трохи менше, 36% українців, планує витратити ці гроші на нові меблі.

Зазвичай, ажіотаж закупівель серед економічно активних громадян розпочинається одразу після старту знижок. Відповідно до результатів дослідження, чекати на знижки готова переважна більшість українців, 51,4% респондентів зазначили, що готові до початку знижок відкласти покупку техніки для дому, 47,6% - смартфонів, мобільних телефонів і планшетів, 46,3% - несезонного взуття.

"Найбільш оптимальною знижкою для споживача буде 45-50%. У разі, якщо знижка вища за 60 %, споживач відмовляється від купівлі, оскільки одразу виникає сумнів щодо якості товару. Майже половина респондентів при цьому усвідомлює, що знижки повязані з тим, що магазин або виробник заціплений позбутися від певного товару", - повідомив директор агентства iVOX Ukraine Тимофій Замурій. Зараз, у період різдвяних знижок, українці частіше почали ходити до магазинів. Як зазначають аналітики iVOX Ukraine, 38% українців напередодні Нового року як мінімум 1 раз на тиждень здійснює шопінг. Стать і вік, запевняє директор iVOX Ukraine Ольга Невінчана, не впливає на сприймання знижок. Майже на одному рівні привабливими вони здаються як чоловікам, так і жінкам різного віку.

Приємним можна назвати той факт, що серед українців лише 1% справжніх шопоголіків.

Инфляция может отбить желание к покупкам

"Україна є унікальною тим, що наші лікарі не визначають шопоголізм як хворобу, у той час, як в більшості цивілізованих країнах це вже вважається хворобою. Мова йде не про кількість покупок, перш за все, шопоголіками є ті, хто робить необдумані покупки. Ця хвороба близька до булемії. В нашій країні економічно не вигідно бути шопоголіком, від того і відсоток таких хворих не високий", - запевнив головний редактор журналу "Коментарі" Вадим Денисенко

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: статистика украинцы покупки бытовая техника
Источник: regionews.com.ua Просмотров: 1778