Історично склалося, що люди приходять саме на Майдан Незалежності. Тому не треба його ламати. Таку думку у новому номері журналу "Країна" висловив московський архітектор Михайло Бейгін.

На рекламе в этом году Киев заработал более 100 млн грн

"Тут таке відчуття, як на Таймс-сквер у Нью-Йорку, де на Новий рік збираються понад мільйон людей. Сюди приходять, коли в країні проблеми. Не йдуть на Контрактову чи до Верховної Ради, а збираються на Майдані. Значить, це місце заряджене", - зауважив він.

Його колега Данило Нікішин підкреслив у свою чергу, що Майдан склався здорово.

"Архітектурних помилок немає. Це коли зайві деталі або їх не вистачає. Бувають містобудівні помилки, вони значно гірші, бо міняють обличчя міста взагалі. У Києві таких не бачив. На Майдані є лише одна зайва річ – нудна сіра "стєкляшка", що закриває половину готелю "Україна", - наголосив він.

Бейгін, у свою чергу, зауважив, що переробив би практично всю рекламу на Хрещатику.

Київські вулиці отримають паспорти

"Вона мозолить очі, дратує. Не вписується в стиль вулиці й міста. Важко відстояти смак там, де комерція. За цим мали б стежити чиновники. У Парижі, наприклад, є "дрес-код" для реклами. Всю її контролюють спеціалісти – щоб стояла там, як рідна. А з іншого боку, київська реклама – це життя міста. По ній видно характер жителів. Згодом їхній культурний рівень зростатиме, і вони відчують потребу щось змінити", - зазначив він.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Теги: киев реклама крещатик
Источник: gazeta.ua Просмотров: 1552