Його не кличуть, а він приходить. Спам становть понад 90 % від усієї електронної кореспонденції. Він неабияк псує життя блогерам. Тим часом винахідливі підприємці не гребують спам-повідомленнями для просування власних товарів і послуг. Зрештою, це дієво, а головне - дешево.

Все почалося зі свиного фаршу. Після другої світової війни, американська армія не знала, куди подіти стратегічні запаси консервів із написом "СПАМ". Це назва - торгової марки, під якою випускали гостре подрібнене свинне м"ясо. Щоб якнайшвидше збути продукцію, виробники запустили масштабну рекламну кампанію: вивіски бляшанок із фаршем були на кожному кроці. Та підприємці навіть не підозрювали, що їхня назва стане крилатою, і через півстоліття доводитиме до божевілля усіх нет-користувачів світу.

Читайте також: Сколько можно заработать, рассылая спам

Сергій Піснячевський, інженер техпідпримки ІТ-відділу: "Може вбити всі документи, все відео, зображення можна побачити, що досить багато повідомлень, які компанії зовсім не підходять".

За спам, як за рятівну соломинку чіпляються приватні підприємці, які не мають грошей на маркетинг або просто не хочуть зайвий раз витрачатися. І не особливо переймаються репутацією власної фірми. Собівартість такої реклами - майже нульова. Усі необхідні програми є у вільному доступі в інтернеті. Проте аудиторія мільйонна. Все залежить від потреб і докладених зусиль. Експерти кажуть, на непрохані повідомлення відгукується менше ніж 1% отримувачів. Та бізнесменам і того вистачає, підрахували дослідники.

Украинские спамеры названы самыми злостными в мире

Олександр Катков, співробітник компанії з інтернет-реклами: "Когда они пересчитали эти деньги на объёмы, которые исходят от одного из самых больших спам-узлов и прикинули их прибыль, то получилось, что этот узел зарабатывает около 7 тысяч долларов в день".

Наталія Коваль, власниця шлюбної агенції: "Я одразу видаляю повідомлення, які пов'язані з якимось сексуальними послугами чи збільшенням чогось".

Власниця шлюбної агенції Наталія, переконалася - спам - річ дієва, якщо розумно організувати рекламну кампанію.

Наталія Коваль, власниця шлюбної агенції: "До мене надходить дуже багато листів від чоловіків і жінок і я використовую ці адреси для того, щоб робити конкретну адресну розсилку. Коли це спрямовано на певну аудиторію, це працює краще".

Не дай хакеру заробити - захисти свій мобільний

Ринок професійних спам-послуг розділився. Тут можна зустріти і хакера-саумоучку, і професіонала. Базу контактів їм нерідко постачають рекламні агентства. Напівлегально.

Відповідальність за розсилання спаму передбачена і Кримінальним, і Адміністративним кодексами. Але на практиці, жоден із них застосувати майже неможливо.

Как создавать репутацию в поисковых системах

В'ячеслав Якубенко, юрист: "Відповідальність настає лише в тому випадку, якщо спам призвів до збоїв в роботі ком'ютера. Але я, чесно кажучи, не стикався таким потужним спамом, щоб одне чи два повідомлення призвело до порушення в роботі комп'ютера".

Розсилання спаму на сьогодні, це міцна та прибуткова індустрія, яка почала формуватися на початку двотисячних. І коли йдеться про увагу клієнта, а гроші з'являються практично з повітря, закон і мораль відступають на другий план.

Тетяна Наконечна, Сергій Корєнєв, телеканал UBR.

Теги: бизнес технологии спам
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 823